trainingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• trainingsschema

Hallo Allemaal,

Ben pas nieuw hier, zal me even voorstellen!
    Mijn naam is Mark ben 24 jaar oud en weeg 62 Kilo

Ben pas begonnen met fitnessen en zou graag willen wete of ik dit schema zou kunnen aanhouden!

Heb niet derbij staan hoevaak en welke oefeningen maar wat ik graag wil weten is of de spiergroepen samen het beste kunne worden getraind ( of de combinatie goed is)

Dinsdag

Borst-Biceps-Benen(buik)

Vrijdag

Rug-triceps-(buik)

Zondag

Schouders-Biceps-Borst-(buik)

Buik is een optie iedere training voorderbij

Heb gelezen en gehoord dat je samen met de rug het beste de triceps kunt trainen want dat is vaker 1 oefening (b.v de trekoefening)
    Ben benieuwd na de reacties

Als je 3 keer in de week traint is 1x keer per week elke spier groep het beste denk ik. Benen zou ik zeker niet bij borst en biceps nemen, daarvoor neem je best een dag apart, nu je 3 keer traint, neem je het best benen dan met schouders denk ik. Ik doe momenteel zo: maandag borst + biceps, woensdag benen + schouders, vrijdag rug + triceps. Dit niet de perfecte combinatie maar met drie dagen heb je maar beperkte keuze, maar benen is heel grote spiergroep dus moet je niet bij andere grote spiergroepen zetten.

Maar als beginner zou ik zeker en vast een full body schema volgen, kijk eens bij de stickies, daar staat een zeer effectieve.

Comment

Ja helemaal beginner kan ik niet zeggen.

heel 2007 heb ik minimaal 4x de week getraind maar volgde niet bepaald een schema dus dat was eigenlijk al een fulll body schema
      2008 heb ik niks gedaan dus in principe kun je zegge beginner ja

Bedankt voor je reactie

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X