Aangezien weightloss een belangrijk doel van me is, spreekt tabata me erg aan. Ik heb echter wat vragen. Er staat genoeg info op dit forum maar dat is het probleem. Ik krijg teveel threads in mn zoekopdracht en zie door de bomen het bos niet meer. Ik heb erikvs log gelezen echter vond ik daar mijn antwoorden niet in. Wil iemand mij even helpen aub?
Het basisprincipe =
Sprint as hard as you can for 20 seconds
Walk for 10 seconds
Repeat 7 more times for a total of 8 sets.
So what you have is a total of 4 minutes workout time.
Mijn vragen:
1.) Voor gewichtsverlies: kan je dan best cardio tabata doen of kt tabata?
Maakt het bij cardio uit of je fietst of loopt?
2.) Als ik tabata KT ga doen;..wat is dan de definitie van zo hard mogelijk? Zo snel mogelijk je dumbells tillen of zo veel mogelijk gewicht?
3.) Ik lees mensen over verschillende delen praten. Is het de bedoeling dat je deze 4 minuten twee keer achter elkaar doet? Of is éénmaal genoeg?
4.) Heeft het zin om gewoon op normale manier KT te doen en dan na je training deze 4 minuten te doen? Of is het OF normaal OF tabata?
alvast bedankt
Het basisprincipe =
Sprint as hard as you can for 20 seconds
Walk for 10 seconds
Repeat 7 more times for a total of 8 sets.
So what you have is a total of 4 minutes workout time.
Mijn vragen:
1.) Voor gewichtsverlies: kan je dan best cardio tabata doen of kt tabata?
Maakt het bij cardio uit of je fietst of loopt?
2.) Als ik tabata KT ga doen;..wat is dan de definitie van zo hard mogelijk? Zo snel mogelijk je dumbells tillen of zo veel mogelijk gewicht?
3.) Ik lees mensen over verschillende delen praten. Is het de bedoeling dat je deze 4 minuten twee keer achter elkaar doet? Of is éénmaal genoeg?
4.) Heeft het zin om gewoon op normale manier KT te doen en dan na je training deze 4 minuten te doen? Of is het OF normaal OF tabata?
alvast bedankt
Comment