Hallo Allemaal,
Ben nu bijna een jaar aan het kwakkelen geweest met trainen, niet trainen enzov.
Vanaf volgende week wil ik alles wil oppakken en doormiddel van duidelijke doelstellingen en jullie advies en steun om me erdoor heen te slepen.
Weeg nu ongeveer 90 kg en ben 1,70 mijn doelstellingen zijn:
vetpercentage verlagen
spiermassa behouden(indien mogelijk vergroten)
vitaliteit vergroten
Mijn trainschema ziet er als volgt uit:
Trainingsschema.
Kracht training: Cardio training:
Ma > rug,nek, triceps en buik hardlopen ca. 30 min
Di > Benen hardlopen ca. 30 min
Wo > rust hardlopen ca. 30 min
Do > schouders en buik hardlopen ca. 30 min
Vrij > borst en biceps hardlopen ca. 30 min
Za > hardlopen ca. 30 min
Zo > RUST
Specifieke oefeningen laat ik nog even weg ga gewoon voor elke spier groep door tot dat deze totaal gesloopt is.
4 sets van ca. 8-12 reps
Ik weet dat ik in dit schema te weinig rust krijg om compleet te herstellen ik probeer ook mijn metabolisme op te krikken zodat ik sneller droog wordt.
Hierbij komt ook dat herstellende spieren meer energie verbruiken dan herstelde.
Wil dit volhouden tot dat mijn doelstellingen zijn behaald en dan rustig gaan opbouwen met voeding en training aanpassen.
Als iemand tips of suggesties heeft hoor ik dit graag!
Ben nu bijna een jaar aan het kwakkelen geweest met trainen, niet trainen enzov.
Vanaf volgende week wil ik alles wil oppakken en doormiddel van duidelijke doelstellingen en jullie advies en steun om me erdoor heen te slepen.
Weeg nu ongeveer 90 kg en ben 1,70 mijn doelstellingen zijn:
vetpercentage verlagen
spiermassa behouden(indien mogelijk vergroten)
vitaliteit vergroten
Mijn trainschema ziet er als volgt uit:
Trainingsschema.
Kracht training: Cardio training:
Ma > rug,nek, triceps en buik hardlopen ca. 30 min
Di > Benen hardlopen ca. 30 min
Wo > rust hardlopen ca. 30 min
Do > schouders en buik hardlopen ca. 30 min
Vrij > borst en biceps hardlopen ca. 30 min
Za > hardlopen ca. 30 min
Zo > RUST
Specifieke oefeningen laat ik nog even weg ga gewoon voor elke spier groep door tot dat deze totaal gesloopt is.
4 sets van ca. 8-12 reps
Ik weet dat ik in dit schema te weinig rust krijg om compleet te herstellen ik probeer ook mijn metabolisme op te krikken zodat ik sneller droog wordt.
Hierbij komt ook dat herstellende spieren meer energie verbruiken dan herstelde.
Wil dit volhouden tot dat mijn doelstellingen zijn behaald en dan rustig gaan opbouwen met voeding en training aanpassen.
Als iemand tips of suggesties heeft hoor ik dit graag!
Comment