Fb Schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fb Schema

Ik heb eventjes alles doorgenomen en ik kwam uit bij een fullbody schema. Ga dat even uitproberen sinds ik dat nooit heb gedaan, deed alleen maar traditionele 3 dagen split. Gaat wel goed , maar fullbody lijkt me wat beter.

Ik denk dat ik dus gewoon met de Basis begin die Generalix zo vriendelijk was om te posten =D.

Krachttraining zelf:

Squats
    Romanian deadlift
    Chin ups
    Bent over barbell row
    Bench press
    Standing military press
    Shrugs
    Side raise
    Sitting calf raise
    Triceps extensions
    Dumbell curl
    Hanging leg raise

alleen chin ups kan ik niet ("schaam") . Enige alternatief daarvoor?

begin maar gewoon met beginnerschema, want ik geef nu bepaalde onderdelen maar 1 dag rust ongeveer terwijl ik ze meestal een week rust geef door split.

Het alternatief voor chin ups staat in het excelletje in de sticky :

Chin ups /cable pull down
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

sry dom van mij. Dankjewel

Comment

Wat is de rede dan je geen cin's kan?
        Who's the Chef

Comment

Waarschijnlijk dezelfde reden als dat ik ze niet kan.... niet sterk genoeg
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Als dat zo is moet je ze samen met een spotter toch elke keer blijven proberen.
            Who's the Chef

Comment

Ik haal ook maar keer of 5, 6 met chin's. En fitness altijd alleen dus dat met die spotter is ook niet echt een alternatief
              Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Ik denk dat het ook te maken heeft met mijn rug. Heb een zwakke rug volgens mij, vergeleken met de rest van mijn lichaam dan.

Als ik begin met chin ups kan ik er misschien 2 hehe, ik schaam me er echt voor maarja. Als ik nu even fitness volhoud dan kom ik er wel.

Comment

Gewoon blijven proberen kerel komt vanzelf goed.
                  Who's the Chef

Comment

Wat betreft die chins, bij ons op de sportschool hebben ze er een met contragewicht. Maar je kan er ook een bankje onder zetten en dan met je benen net zoveel tegengewicht geven als nodig is...
                    Als ze je raar aankijken, fock it! Niemand kan gelijk chinnen!

Comment

Zou gewoon blijven doen, kan je er maar 2 so be it, dan doe je 5 setjes van 2 reps kan je er binnen notime 3. Je kunt ook nog gaan spelen met negatieven, dus tot concentric failure en dan omhoog springen en langszaam laten zakken dat werkt goed voor veel mensen.

Of je neemt de easy way out en gaat lat pulldowns doen, alles kan
                      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Schaam je nergens voor. Heb ik ook moeten leren.
                        Ik fitness altijd alleen en er staan een hoop brede kerels te fitnessen bij ons.
                        Maar ik knal gewoon op mijn eigen niveau. Hoe raar ze me ook aankijken.
                        Boeiend!
                        Succes
                        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X