Schema voor beginner

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Schema voor beginner

Hoi, ik heb pas een halterbank gekocht met flink wat gewichten. Nou wil ik niet direct beginnen met wat oefeningen, maar ik wil het goed aanpakken.
    Mijn doel is dit ongeveer Imageshack - 1zs5.jpg
    De beenspieren wil ik ook trainen maar niet zoveel.
    Ik wil graag 5x in de week trainen. Ik dacht aan 3x8.

17 jaar (nog in groeispurt dus eigenlijk wat jonger)
    1.78m
    55kg
    vet: 10%?

Alvast bedankt

Er staat een mooi trainingsschema voor beginners in 1 van de stickies, hier kan je mee beginnen. 3x per week is voldoende.

Die gast op die foto heeft volgens mij nog nooit zn rug getraind als ik het zo zie :s
    @ ketIF

Comment

Ok bedankt ik ga dit schema gebruiken.
      Is het dan het beste om deze 12 oefeningen over de 3 dagen te verdelen? dus 4x3?
      En kan ik de Hanging leg raise en Chin ups ook op een andere manier uitvoeren? Ik heb hier namelijk het materiaal niet voor.

Alvast bedankt

Comment

dat fullbody schema doe je op maandag woensdag vrijdag. 3 sets is voldoende aangezien je niet te lang moet trainen.
        En van benen trainen groei je overal veel harder dus gewoon squatten!( en niet vragen waarom want ik beantwoord deze vraag NIET meer)

hanging leg raise kan je vervangen door situps bijvoorbeeld met je benen omhoog, ideaal is het niet. CHins is gewoon optrekken, kan je overal doen, aan een deur/trapgat noem maar op.
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X