2 keer per dag trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by IJsBlok View Post
    Waarom wil je het eigenlijk 2keer per dag gaan trainen?
    (hier was ik gewoon benieuwd naar)
    Ik wil het eigenlijk gewoon is proberen voor de afwisseling.
    2de reden is dat ik sinds kort 2x in de week hard loop smorgens en ik op die dagen een stuk energyker ben over de dag heen en ik wil proberen dit ook te hebben als ik smorgens train.
    Who's the Chef

Comment

lijkt me maar niets zo .. maarjah ieder zijn mening.

Comment

Originally posted by tino View Post
        lijkt me maar niets zo .. maarjah ieder zijn mening.
        Wrom niet ?? Zijn toch vele groten die 2x daags trainen.
        No means Try Again

Comment

Ik heb dit vorig jaar ook eens gepost, volgens mij was er een andere mod/admin die mij vertelde om zijn log te checken omdat hij zelf ook bezig was met 2x per dag trainen.

Comment

Originally posted by Fistful of Steel View Post
            Het zijn dan ook niet voor niets pro's, die hebben daar tijd voor. 'Normale' mensen moeten ook nog werken of naar hun school. Voor de pro's is het trainen hun werk.

Edit: Ik las verkeerd je zegt 'groten' en niet 'pro's'. Wat ik er maar mee wil zeggen, 2x per dag trainen kan zeker voordelig zijn maar het moet wel kunnen.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by Fistful of Steel View Post
              zoals jordy zegt.. Een pro zijn werk is trainen, een pro moet je niet vergelijken met ons.

Comment

zoals jordy zegt.. Een pro zijn werk is trainen, een pro moet je niet vergelijken met ons.
                Klopt, maar hij heeft het niet over pro's hij zegt groten. Hoeven dus niet perse pro's te zijn.

Verder vind ik dat bijv. in de vakantie het wel moet kunnen. Heb er zelf ook nog aan gedacht. Misschien dat ik het volgend jaar ook eens ga proberen. Maar daar buiten gaat het er niet in zitten.
                Owner of the Iron Playground.

Comment

Als je aan de as zit is het ook wat anders.. Veel beter herstel .. Zou kunnen dat het goed gaat hoor, maar toch opletten dat je je niet overtraint

Comment

Als je aan de as zit is het ook wat anders.. Veel beter herstel .. Zou kunnen dat het goed gaat hoor, maar toch opletten dat je je niet overtraint
                    Daarom varieer je in intensitiet. Iemand die aan de AS zit kan gewoon elke keer voluit. Ik stel niet voor niks voor in de ochtend Max Effort en in de avond wat rustigers.

Comment

TS geeft trouwens aan dat icm werk het zeker doenbaar is en hij zijn rust krijgt tijdens zijn werkuren

En heb es foto´s gezien van Been, weet zeker waar hij mee bezig is.
                      No means Try Again

Comment

Updateje:

Vanmorgen de eerste ochtend training gedaan en gelijk maar met benen begonnen.
                        wekker om 6:50 pffff (normaal 7:45) erg moeilijk om eruit te komen vooral al je je vrouw naast je nog lekker ziet dromen.
                        maar goed ik er uit snel een boterhammetje naar binnen proppen en een shake om toch maar niet op je eerste traindag gelijk plat te gaan.

Sport kleren aangedaan en op de scooter naar de gym (erg koud zo vroeg in de ochtend)
                        7:15 op de gym aangekomen valt mijn kin wekelijk op de grond van het zien hoeveel mensen er ook zo debiel zijn die dan al trainen waren er meer als 10 die er al waren waarvan er 4 aan het spinnen waren????!!!!!

Training is erg moeizaam gegaan omdat de energy niet echt wil vrij komen, zal hopelijk een kwestie van wennen zijn.

30min benen gedaan om vervolgens snel te douchen en naar men werk te gaan (ook hier verklaren ze me voor gek).

Nu begin ik mijn benen al aardig te voelen en zal vanmiddag nog proberen een lichte sessie benen er achter aan te doen.
                        @ fal
                        dit is wat je bedoelde toch?
                        lichte sessie zelfde spiergroep tot fail??
                        Of zou ik beter andere been oefeningen kunnen doen?
                        Who's the Chef

Comment

Neem aan dat je max effort squat in de ochtend gedaan hebt?

Dan in de middag is het op reps om spiervezels te vermoeien. Je kan weer squaten op reps als je wilt. Of je neemt andere oefeningen of een andere variant squat. Zolang je de spieren maar helemaal vermoeid Zou gaan voor 10-15rep regio en dan een aantal sets. Hoe meer reps hoe lichter de belasting van het CZS en meer je de spiervezels pakt. Maar te licht is weer geen zak aan.

Wat me bij Health City opviel is dat er om 7:00 huisvrouwtjes op de cardio toestellen zitten en misschien 1tje die boven nog wat kracht doet. Vaag gedoe
                          Last edited by Falstyr; 08-09-2009, 16:15.

Comment

's Ochtends trainen valt mij ook altijd zeer zwaar. Als je het echter vaak genoeg doet wen je er wel aan.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Net zoals trainen op een nuchtere maag zeker hehe :P

Comment

Daar hoefde ik niet aan te wennen.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X