Hallo,
Ik ben sinds december vorig jaar 22kg afgevallen. Heb gedurende al deze maanden wel wat kracht getrained en heb redelijk wat massa bij en ook op mijn voeding gelet
Nu weeg ik 82kg (1.83m groot) maar ik zou graag nog wat vet verliezen (borst, buik, enzo).
Ik had volgende schema in gedachte :
Maandag borst, biceps
Dinsdag benen
Donderdag rug triceps
Vrijdag schouders
Na elke training 35 min cardio aan 65% hartslag.
Mijn fitness coach zegt dat ik zo te weinig mijn spiergroepen train.
Mijn coach stelde het volgende voor :
Maandag : alle spiergroepen (3 oefeningen per spiergroep) 3sets van 8 - 12 herhalingen
Dinsdag : cardio
Woensdag : idem als maandag maar andere volgorde van de spiergroepen en oefeningen
Donderdag : cardio
Vrijdag : idem als maandag maar weer andere volgorde van spiergroepen en oefeningen
Nu is mijn vraag, is dit trainingschema van mijn coach niet veel te zwaar?
Mijn doel is gewoon om mijn spieren te laten uitkomen (atlethische bouw) maar niet om bodybuilder te worden..
Wat is jullie mening?
Indien jullie betere schema's weten voor het doel die ik wil bereieken, aarzel niet om ze te vermelden..
Alvast bedankt voor jullie reacties..
Maxim
Ik ben sinds december vorig jaar 22kg afgevallen. Heb gedurende al deze maanden wel wat kracht getrained en heb redelijk wat massa bij en ook op mijn voeding gelet
Nu weeg ik 82kg (1.83m groot) maar ik zou graag nog wat vet verliezen (borst, buik, enzo).
Ik had volgende schema in gedachte :
Maandag borst, biceps
Dinsdag benen
Donderdag rug triceps
Vrijdag schouders
Na elke training 35 min cardio aan 65% hartslag.
Mijn fitness coach zegt dat ik zo te weinig mijn spiergroepen train.
Mijn coach stelde het volgende voor :
Maandag : alle spiergroepen (3 oefeningen per spiergroep) 3sets van 8 - 12 herhalingen
Dinsdag : cardio
Woensdag : idem als maandag maar andere volgorde van de spiergroepen en oefeningen
Donderdag : cardio
Vrijdag : idem als maandag maar weer andere volgorde van spiergroepen en oefeningen
Nu is mijn vraag, is dit trainingschema van mijn coach niet veel te zwaar?
Mijn doel is gewoon om mijn spieren te laten uitkomen (atlethische bouw) maar niet om bodybuilder te worden..
Wat is jullie mening?
Indien jullie betere schema's weten voor het doel die ik wil bereieken, aarzel niet om ze te vermelden..
Alvast bedankt voor jullie reacties..
Maxim
Comment