schema, meisje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• schema, meisje

hey, mijn vriendin wil beginnen trainen met een schema en heeft aan mij gevraagd een ééntje te maken.
    haar doel is afvallen ze weegt nu 71kg en is 1m65cm groot.
    ik weet wal als ik bv wil afvallen en wat spieren houden ik gewoon mijn oefeningen moet doen met minder gewicht maar met 4x15her. (denk ik toch).
    ik kan ze toch maar moeilijk laten benchpressen ofzo.
    als iemand me wat uitleg kan geven welke oefeningen ik aan m'n vriendin heef.
    ik weet nu ook wel niet meer hoe je je behoefte aan cal. uitrekent en hoeveel je er mag onderzitten.

groetjes

Voor vrouwen telt precies hetzelfde als voor mannen zowel qua voeding als oefeningen.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      Voor vrouwen telt precies hetzelfde als voor mannen zowel qua voeding als oefeningen.
      Punt.
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

laat haar een parcourtje neer zetten en dan een uur lang van god los...

kort gezegd 4 oefeningen per spiergroep en dan 4 x 10 hoeft niet zwaar, maar zorg er wel voor dat ze bij de derde ronde bijna kapot gaat..

goed water er bij blijven drinken en als dit klaar is dan nog even lekker 20 min hardlopen..

en inderdaad je voeding doet ook een hoop

grtz

Comment

Originally posted by tommorowland19 View Post
          hey, mijn vriendin wil beginnen trainen met een schema en heeft aan mij gevraagd een ééntje te maken.
          ik weet wal als ik bv wil afvallen en wat spieren houden ik gewoon mijn oefeningen moet doen met minder gewicht maar met 4x15her. (denk ik toch).
          ik weet nu ook wel niet meer hoe je je behoefte aan cal. uitrekent en hoeveel je er mag onderzitten.

groetjes
          waar trainen jullie en over welke leeftijd hebben we het?
          Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
          http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

in gent we zijn beiden 21jaar.
            toch bedankt voor het antwoorden.

Comment

aja nog een vraag zijn er suplementen die ze kan gebruiken enzo ja de welke.
              ze dacht aan zo green thee caps. en een Diet Shake van XXL Nutrition.

greeetz

Comment

Diet shake ziet er mijns inziens waardeloos uit. Eet gewoon minder, en minder maaltijden. Heb je ook minder honger. En als ze wil beginnen met trainen, laat haar zes weken het schema uit mijn sticky volgen.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik sluit me aan bij Fal en Gen. Waarom zou je haar niet kunnen laten benchpressen en zo?

Ik ben ook begonnen met Gen zijn schema uit de sticky en werkt prima. Val regelmatig nog terug op dat schema (met wat kleine aanpassingen).
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

groetjes
                    Waarom niet? Krijgt ze alleen maar mooiere borsten van. Het is ook zo zonde als ze na het afvallen, naar beneden kijken. Oa benchen zorgt ervoor dat ze mooi naar boven blijven kijken
                    Wat jij doet, werkt voor haar nog beter. Ze kan hooguit testosteron in haar bijnier aanmaken, dus gespierd komt ze er niet zomaar uit te zien, zelfs niet als ze dat zou willen.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                      Mwoah.

Niet geheel mee eens.

Het fysiek en de vetopslag zijn immers anders dan dat van een mannetje.

Kan me ook zo indenken dat je niet alle oefeningen, voor duh mannuh, laat doen door een vrouw.
                      Nadruk op andere spiergroepen bijvoorbeeld.
                      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

groetjes
                        in gent we zijn beiden 21jaar.
                        toch bedankt voor het antwoorden.
                        okee, wat me opvalt is waarom je niet gevraagd hebt aan de sportschoolhouder of andere mensen die daar rondlopen van de sportschool je te begeleiden? (weet niet of dat kan?)
                        Dan zouden hun jullie kunnen vertellen hoe jullie het beste de oefeningen kunnen uitvoeren zonder blessures te krijgen.
                        Trouwens miss kun jezelf je vriendin leren hoe ze moet trainen?

Over dat afvallen, is het belangrijk (mijn mening dan) om zo zwaar mogelijk gewicht te pakken die je minimaal 8 tot max 10x kan doen. (3x10 dus)
                        maar dat is om spier verlies gering te maken.
                        als dat je vriendin niks uit maakt mag ze ook lichter trainen.

om haar kcal behoefte uit te reken is er een site voor.
                        let op dat deze calculator nooit een precies antwoord kan geven omdat ieder mens verschilt en de calculator daar nooit kan aanpassen.
                        Je moet dan zelf beetje gaan uitzoeken of je miss te hoog of te laag in kcal,eiwit,kh of vetten zit.
                        maar je hebt in ieder geval een richtlijn met deze calculator.
                        Voedingsbehoefte.nl - Trainingsschema's, Afvallen, Aankomen, Sporten

als je dagelijkse energiebehoefte hebt uitgerekend,
                        ga je daar 300 tot 500 kcal onderzettin.

heel veel succes en voor meer vragen kunt u me altijd pm,en.
                        Last edited by _joker_; 20-09-2009, 09:51.
                        Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
                        http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Nogmaals. Alles wat voor mannen werkt is ook van toepassing op vrouwen. Dus lees Zomersticky en pas het toe. En geen sups en al die onzin tenzij het vermeld staat in de Zomersticky.

Originally posted by Osterich View Post
                          Mwoah.

Niet geheel mee eens.

Het fysiek en de vetopslag zijn immers anders dan dat van een mannetje.

Kan me ook zo indenken dat je niet alle oefeningen, voor duh mannuh, laat doen door een vrouw.
                          Nadruk op andere spiergroepen bijvoorbeeld.
                          Vrouwelijk hormonen hebben minimaal effect op andere vorm van vet opslag. En je gaat toch niet beweren dat vrouwen meer oefeningen moeten doen voor hun "probleem gebieden?" want dat is gewoon bullshit. Het heeft geen nut om ze extra billen, dijen en zo te laten doen. Je kan immers niet plaatselijk vet verbranden e.d. Er is totaal geen 1 fatsoenlijke reden waarom een vrouw anders moet eten/trainen dan een man...behalve dan minder kcal innemen.

@joker
                          Die instructeurs denken dat vrouwen ab- en adductor oefeningen moeten doen voor niet bestaande probleemgebieden. Vrouwen moeten net zoals een man hun bodyfat% laten zakken om van die "probleemgebieden" af te komen. Daarnaast zijn we er al lang achter dat de kwaliteit van de meeste instructeurs belabberd is en niet eens het papiertje waard zijn om mensen te mogen begeleiden.
                          Last edited by Falstyr; 20-09-2009, 09:52.

Comment

Vrouwelijk hormonen hebben minimaal effect op andere vorm van vet opslag. En je gaat toch niet beweren dat vrouwen meer oefeningen moeten doen voor hun "probleem gebieden?" want dat is gewoon bullshit. Het heeft geen nut om ze extra billen, dijen en zo te laten doen. Je kan immers niet plaatselijk vet verbranden e.d. Er is totaal geen 1 fatsoenlijke reden waarom een vrouw anders moet eten/trainen dan een man...behalve dan minder kcal innemen.
                            Vanwaar die agressie?
                            Beheers jezelf eens joh. Vrij irritant.

Er zijn genoeg redenen te bedenken om een vrouw anders te laten trainen dan een man.
                            Ik kan me zo indenken dat je een mevrouw niet aan de shrugs zet, omdat het immers niet mooi staat om traps tot en met de oren te hebben.
                            Ook ziet het er niet uit als haar quads breder zijn dan de schouders.
                            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Osterich View Post
                              Vanwaar die agressie?
                              Beheers jezelf eens joh. Vrij irritant.

Er zijn genoeg redenen te bedenken om een vrouw anders te laten trainen dan een man.
                              Ik kan me zo indenken dat je een mevrouw niet aan de shrugs zet, omdat het immers niet mooi staat om traps tot en met de oren te hebben.
                              Ook ziet het er niet uit als haar quads breder zijn dan de schouders.
                              hoe snel heb jij je quads breder gekregen als je schouders en traps tot aan je oren. Volgens mij moeten vrouwen vanwege het minimaal aanwezig zijn van testosteron zoveel meer voor doen als een man omdat te bewerkstelligen, dus bull.
                              44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
                              ....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X