Goeiemorgen!
Sinds ik begon met bulken, een maand geleden, heb ik steeds getraind met een upper body lower body schema. Eerste keer dat ik dit deed en moet zeggen dat ik het tot nu toe het beste schema is dat ik al gevolgd heb. Het probleem is dat ik nu steeds laat thuis kom van school en ook nog eens veel werk heb ivm projecten enz. De enige dagen dat ik kan trainen zijn eigenlijk vrijdag, zaterdag en zondag.
schema:
Vrijdag
Rug: Pull Ups
Rack Deadlifts
BOR
One arm barbell row
Traps: Barbell Shrugs
Biceps: Bicep Curls
Chin Ups
Zaterdag
Borst: Flat Bench Press
Incline Bench Press
Fly's
Dips (nadruk op borst)
Triceps: French Press
Cable Pulldown
Kuiten: Standing Calf Raises
Zondag
Benen: Squat
Deadlift
Glute Bridge
Leg Extensions
Schouders: Military Press
Lateral Raises
Rear Delt Raises
Ziezo, zo zou het schema er uitzien.
Ivm sets n reps: laatst las ik op t muscle een artikel van chad waterbury die aanraadde om naar een totaal aantal reps toe te werken (bv 25). Hierbij een gewicht gebruiken waar je de eerste set een 6-tal reps mee kan, en zo blijven voortgaan tot je in totaal 25 reps haalt.
Dit zou ik willen toepassen voor de compounds, de andere oefeningen 3 x 8-10.
Opmerkingen zoals steeds welkom
Sinds ik begon met bulken, een maand geleden, heb ik steeds getraind met een upper body lower body schema. Eerste keer dat ik dit deed en moet zeggen dat ik het tot nu toe het beste schema is dat ik al gevolgd heb. Het probleem is dat ik nu steeds laat thuis kom van school en ook nog eens veel werk heb ivm projecten enz. De enige dagen dat ik kan trainen zijn eigenlijk vrijdag, zaterdag en zondag.
schema:
Vrijdag
Rug: Pull Ups
Rack Deadlifts
BOR
One arm barbell row
Traps: Barbell Shrugs
Biceps: Bicep Curls
Chin Ups
Zaterdag
Borst: Flat Bench Press
Incline Bench Press
Fly's
Dips (nadruk op borst)
Triceps: French Press
Cable Pulldown
Kuiten: Standing Calf Raises
Zondag
Benen: Squat
Deadlift
Glute Bridge
Leg Extensions
Schouders: Military Press
Lateral Raises
Rear Delt Raises
Ziezo, zo zou het schema er uitzien.
Ivm sets n reps: laatst las ik op t muscle een artikel van chad waterbury die aanraadde om naar een totaal aantal reps toe te werken (bv 25). Hierbij een gewicht gebruiken waar je de eerste set een 6-tal reps mee kan, en zo blijven voortgaan tot je in totaal 25 reps haalt.
Dit zou ik willen toepassen voor de compounds, de andere oefeningen 3 x 8-10.
Opmerkingen zoals steeds welkom
Comment