Trainingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trainingsschema

Hey, ik ben nieuw hier en ik train ongeveer 3 maanden en wou graag weten of iemand tips heeft voor mijn schema:

Dag 1:
    4 oefeningen borst
    3 oefeningen triceps
    1 of 2 oefeningen buik

Dag 2:
    4 oefeningen rug
    3 oefeningen biceps

Dag 3:
    4 oefeningen been
    3 oefeningen schouders
    1 of 2 oefeningen buik

En dit herhaal ik dan telkens, ik probeer 5 dagen in de week te sporten.
    Elke oefening doe ik 4 keer met rustpauzes van ongeveer een minuut.

Meestal neem ik dan op dinsdag en donderdag rustpauzes omdat ik dan moet werken savonds. (overdag ook)
    Last edited by sbt237; 03-11-2009, 23:07.

Je kan hier geen zak over zeggen zolang je geen oefeningen, sets en reps vermeld.
    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Ik kan wel zeggen dat je rust moet nemen.
      Je trained net 3 maanden dus ik denk dat 5 dagen trainen iets te veel van ut goede is.

Ik zou het de eerste tijd bij 3.. a hooguit 4 dagen houden.
      Zo raak je overtrained en dan herstel je dalijk helemaal niet meer fatsoenlijk ofzo.

Ook om de dag 2 buikspieroefeningen doen lijkt me niet helemaal goed. Je buik is ook een spier. Wat moeten spieren doen om te groeien? Herstellen? Ja, Juist.. herstellen. Ik denk niet dat, dat in 1 a 1.5 dag lukt.

En post idd eens wat setjes en reps.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X