Droger worden.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Droger worden.

Zet even me trainingschema waar ik nu mee bezig ben.En wil graag jullie mening.

maandag: Hardlopen 35 min lekker hoog tempo.

dinsdag: Trainen:Borst 3 oefeningen ,triceps 3 oefeingen,buik 2 oefeningen.

woensdag: Hardlopen 45 min normaal tempo.(Kan nog praten met me collega tijdens het lopen)

donderdag: Biceps 3 oefeingen,Rug 3 oefeningen.

vrijdag: Hardlopen 35 min hoog tempo.

zaterdag: Benen 3 oefeingen,Schouders 3 oefeingen

zondag rust

Doe alles op kt dagen 4x8.

Mening kan dit zo of te weining kt of wat zal beter zijn 1 hardloop dag er uit.
    Bedoeling is droog worden 8 a 10%

Zit nu op 16,4% Me gewicht is 76 en lengte 178

Zal vooral met je voeding te maken hebben, je doet op zich in ieder geval genoeg qua training als ik het zo zie.
    Groeten

Comment

Ik geloof nooit dat iemand hier iets mee kan.. Er staat veel geschreven, maar je zegt niets.. oefeningen? Welke oefeningen? Hier kan toch niemand iets mee...

Comment

Je trainingsschema is voor de rest prima. Maar doe 20 minuten High Intensity Interval Training na je krachttraining. Of squat tabata.
        En het klopt natuurlijk niet dat je net zoveel oefeningen voor je benen doen als voor je borst !!

Daarnaast zal voeding de grootste rol spelen bij het afvallen.
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Zomersticky erbij pakken en een schema maken!
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ben der ook net mee bezig maar wou even weten of het gewoon kon.

Wat houd dat precies in(High Intensity Interval Training ) Is dat van 1 min hard en dan half min rustig en dan weer 1 min hard of zo iets.

En inderdaad of iemand nog andere optie's heeft zoals shredmaster en de rest.Mischien kan je daar een voorbeeld aan nemen lulletje sorry bedoel knulletje

ps:Mijn oefeningen varieren redelijk maar pak gewoon per spiergroep meestal 3 oefeningen.Wil ze best allemaal neer zetten allen ik wissel sommige ook af dus Bv: train ik biceps met oefening 1:Concentration bicep Curl,2:liggende barbel curl en nummer 3:hammer curls.Maar dit zijn over 2 week mischien al weer andere oefeningen zoals de wide grip Ez curl en ga zo maar door.

Allemaal bedankt alsvast ik zal ook nog even extra naar me voeding kijken

Comment

En inderdaad of iemand nog andere optie's heeft zoals shredmaster en de rest.Mischien kan je daar een voorbeeld aan nemen lulletje sorry bedoel knulletje
              ?
              Wat een reactie zeg.

Comment

Originally posted by robq2 View Post

Wat een flinke jongen ben jij zeg.
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
                  ?
                  Wat een reactie zeg.
                  Inderdaad, hij schrijft mijn naam verdomme zonder hoofdletter
                  Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

Comment

Schandalig ja.

Comment

respectloos deze gast, ik ga hem iig niet helpen.
                      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Mischien kan je daar een voorbeeld aan nemen lulletje sorry bedoel knulletje
                        Kijken of je dat ook zegt als ie voor je staat. Dan word het toch een ander verhaal denk ik.
                        Owner of the Iron Playground.

Comment

Hahahaha, serieus, deze grap staat zonder twijfel aan de top van de meeste flauwe grappen die ik ooit heb gehoord ik kom niet meer bij

No offense aan jouw adres Knulletje^^

Comment

Hahahaah, facking flauw
                            Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Het gezicht van robq2 als "lulletje" voor em staat.

- Onbetaalbaar
                              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X