Hierbij ff 2 opzetjes. Een push/pull schema en een Ub/Lb schema, waar mijn voorkeur uitgaat naar de eerste. Ik ga ze gebruiken voor het eerste deel van de cut (de hogere percentages vet wegwerken en deels tijdens de omzettingsperiode bulk -> cut). Net even snel in elkaar geflanst, is mijn eerste kennismaking met een regulier 2 dagen split schema (welke ik uiteraard 4x in de week ga doen).
De kleinere oefeningen doe ik redelijk licht (10-15 reps) en de grotere oefeningen ietsje zwaarder (deadlift en squat varianten 6-12 reps). Gewichten hou ik gewoon statisch en ik hou 2 minuten rust tussen de sets (iets minder bij de kleine oefeningen en iets meer als ik balls to the wall ga met grotere oefeningen).
Iemand commentaar over de schema's/oefeningkeuze of voorkeur voor een bepaald schema en waarom?
Thnx
De kleinere oefeningen doe ik redelijk licht (10-15 reps) en de grotere oefeningen ietsje zwaarder (deadlift en squat varianten 6-12 reps). Gewichten hou ik gewoon statisch en ik hou 2 minuten rust tussen de sets (iets minder bij de kleine oefeningen en iets meer als ik balls to the wall ga met grotere oefeningen).
Iemand commentaar over de schema's/oefeningkeuze of voorkeur voor een bepaald schema en waarom?
Thnx
Comment