Crezi's Begin

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Crezi's Begin

Hallo, Allemaal

Ik ben 1.84m lang en weeg 69kg, ik ben niet bepaald breed dus
    Ik wil een maand lang standaard oefeningen doen om te kijken wat dat met mij doet. deze oefeningen zijn:

Opdrukken 2 x 15
    Opdrukken(handen Klappen) 2 x 5
    Halters(Up/Down) 2 x 20 2x10kg
    Halters(Side) 2 x 10 2x10kg
    Buikspieroefening(benen omhoog/omlaag 2 x 20
    zonder grond aan te raken)
    Optrekken 2 x 10

Ik wil kijken wat dit na een maand met mij doet, na deze maand begin ik met Proteine Shakes, en in plaats van oefeningen wordt dat de sportschool
    Dus alle tips over shakes,oefeningen etc. zijn zeer welkom
    Alvast Bedankt

Originally posted by Crezi View Post
    Hallo, Allemaal

Ik ben 1.84m lang en weeg 69kg, ik ben niet bepaald breed dus
    Ik wil een maand lang standaard oefeningen doen om te kijken wat dat met mij doet. deze oefeningen zijn:

Opdrukken 2 x 15
    Opdrukken(handen Klappen) 2 x 5
    Halters(Up/Down) 2 x 20 2x10kg
    Halters(Side) 2 x 10 2x10kg
    Buikspieroefening(benen omhoog/omlaag 2 x 20
    zonder grond aan te raken)
    Optrekken 2 x 10

Ik wil kijken wat dit na een maand met mij doet, na deze maand begin ik met Proteine Shakes, en in plaats van oefeningen wordt dat de sportschool
    Dus alle tips over shakes,oefeningen etc. zijn zeer welkom
    Alvast Bedankt

Nog steeds niet gevonden hoe je je voor moet stellen zie ik?

Waarom ga je niet meteen naar de sportschool? En waar komt voeding in je verhaal terug? Wat is je doel?
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
      Nog steeds niet gevonden hoe je je voor moet stellen zie ik?

Waarom ga je niet meteen naar de sportschool? En waar komt voeding in je verhaal terug? Wat is je doel?
      Sorry ik zal me eigen even voorstellen en ff wat meer info erbij zetten

Comment

FF erbij

Mijn doel is om wat meer kilo's te krijgen en vooral wat meer spieren te krijgen, waarschijnlijk met standaard oefeningen gaat dat hem niet worden, maar ik wil vanaf de 23ste naar de sportschool in principe, vandaar dat ik er maar een maandje van heb gemaakt.

Voeding daarvan weet ik nog niet echt veel, ik kan zoveel eten als ik wil zonder dik te worden dus ja, vragen en tips zijn dus wel handig

Nogmaals Bedankt

Comment

Ga eerst goed eten voordat je je geld verspilt aan whey man. Zonde als je het voor niets neemt toch? Als je zoveel kan eten als je wil zonder dik te worden eet je gewoon te weinig. Klaar.
          Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
            Ga eerst goed eten voordat je je geld verspilt aan whey man. Zonde als je het voor niets neemt toch? Als je zoveel kan eten als je wil zonder dik te worden eet je gewoon te weinig. Klaar.
            Nou,ja daar twijfel ik dus aan. Ik buns aardig, maar ik heb pas aanleg om dik te worden na mijn dertigste zo ongeveer, dusja het gaat mij meer om spier dan om vet.
            Maar wat vet mag er wel bij hoor vind ik. XD.
            Moet alleen ff de beste dingen weten en eiwitten heb ik gehoord/gelezen

Comment

Ga je eerst maar eens beter inlezen maat. Want je lult aardig uit je nek.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

ja? en waarom is dat

Comment

Nou ik ben wel benieuwd hoeveel je eet per dag, soms eens op.

Comment

Iemand die begrip toont thanks

Ik eet gewoon een ontbijt als ik opsta dat is meestal cornflakes of brood.
                    ik eet dan tussendemiddag ook altijd wel zoiets en 'savonds eet ik gewoon een vol bord eten, altijd verschillend. tussendoor eet ik ook gewoon andere dingen zoals koek/snoep. Maar ik ben nog beneden de 20 moeten jullie rekening mee houden.
                    Tijdens me werk neem ik altijd 6 boterhammen mee, maar ik hoef niet elke dag te werken. Maar die boterhammen tellen dan als tussemiddag en middag want dan ben ik voor etenstijd net thuis en eet ik thuis gewoon mijn avondeten.

Comment

Originally posted by Crezi View Post
                      Iemand die begrip toont thanks

Ik eet gewoon een ontbijt als ik opsta dat is meestal cornflakes of brood.
                      ik eet dan tussendemiddag ook altijd wel zoiets en 'savonds eet ik gewoon een vol bord eten, altijd verschillend. tussendoor eet ik ook gewoon andere dingen zoals koek/snoep. Maar ik ben nog beneden de 20 moeten jullie rekening mee houden.
                      Tijdens me werk neem ik altijd 6 boterhammen mee, maar ik hoef niet elke dag te werken. Maar die boterhammen tellen dan als tussemiddag en middag want dan ben ik voor etenstijd net thuis en eet ik thuis gewoon mijn avondeten.
                      Cornflakes is troep, nou ik gok op hoogstens zo een 300 kcal bij het ontbijt.

nou dan nog tussen de middag 300 kcal.

Avond eten rond de 600 a 700 kcal

Op een dag waar bij je niet werkt eet je dus 1600 kcal, nou wat snoep erbij , kom je niet hoger dan de 2000, je ziet er dan dik onder.

Op werk dagen eet je dan 3 boterhammen (240 kcal + beleg (300 kcal) dus 540 kcal meer. Kom je op 2140 kcal op werkdagen.

Nou ik ben niet echt onder de indruk, maar zoals iedereen hier, had ik ook het vermoeden dat je geen drol eet. Je overschat de voedingswaarde van wat je eet. Dat is opzich niet erg, dat doet iedereen al snel, als je nog niet veel met voeding bezig bent geweest.

Probeer maar eens 4000+ kcal te eten op een dag, geloof me ik heb er soms wel moeite mee.

Ik woog twee jaar geleden precies hetzelfde als jou en had een behoefte van rond de 2500 kcal (en daar kom je dus bij ver niet aan), ga dus meer eten en zorg dat je aankomt. Ik kan niet aankomen is dus bullshit, je eet gewoon te weinig.

succes met eten

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                        Cornflakes is troep, nou ik gok op hoogstens zo een 300 kcal bij het ontbijt.

nou dan nog tussen de middag 300 kcal.

Avond eten rond de 600 a 700 kcal

Op een dag waar bij je niet werkt eet je dus 1600 kcal, nou wat snoep erbij , kom je niet hoger dan de 2000, je ziet er dan dik onder.

Op werk dagen eet je dan 3 boterhammen (240 kcal + beleg (300 kcal) dus 540 kcal meer. Kom je op 2140 kcal op werkdagen.

Nou ik ben niet echt onder de indruk, maar zoals iedereen hier, had ik ook het vermoeden dat je geen drol eet. Je overschat de voedingswaarde van wat je eet. Dat is opzich niet erg, dat doet iedereen al snel, als je nog niet veel met voeding bezig bent geweest.

Probeer maar eens 4000+ kcal te eten op een dag, geloof me ik heb er soms wel moeite mee.

Ik woog twee jaar geleden precies hetzelfde als jou en had een behoefte van rond de 2500 kcal (en daar kom je dus bij ver niet aan), ga dus meer eten en zorg dat je aankomt. Ik kan niet aankomen is dus bullshit, je eet gewoon te weinig.

succes met eten
                        Ja je hebt gelijk, mijn pa zegt dat ook dus zal ff kijke wat ik dan allemaal moet gaan eten en ff een schema maken dan wat ik elka dag minimaal moet eten. Dan kom je aan en dan moet je gaan trainen??

Comment

Eerst meer lezen... Zo ga je er niet komen..

Comment

Suiker?

Mag ik nu trouwens nog suiker, want zat te kijken met magere yoghurt dan is 250 ml 100kcal is dus niet echt veel dus dan ken ik beter volle yoghurt halen

Comment

Goed en zwaar genoeg trainen --> scheurtjes in spieren --> spierherstelt en beschadigde spiervezels worden dikker.

Voorwaarden zijn:
                              - Genoeg rust
                              - Spier blijven prikkelen (dus niet al te lang dezelfde oefeningen/ manier van trainen toepassen)
                              - Genoeg en goed eten, geeft het lichaam de stoffen die het nodig heeft om zich zelf te kunnen vergroten. Dat houdt dus in, boven je behoefte gaan eten. Het is immers ook moeilijk om je huis uit te breiden, als je alleen genoeg bakstenen hebt om het huis in goeie staat te houden (onderhoud). Zorg dus voor meer bakstenen voor je huis, dan dat je nodig hebt om het in stand te houden en uit te breiden.

Ik hoop dat je mijn metafoor snapt. Begin maar eens met lezen van bepaalde sticky, zoals de zomersticky (i know het is geen zomer meer, maar doe het toch maar)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X