឵឵឵឵឵
Fullbody Vraagje
Collapse
X
-
als jij dumbels hebt van 10 tot 40-50 kilo. dan kun je vrijwel alles wat je met barbell doet, ook (zwaar genoeg) met dumbells doen.
ik weet dat je dat niet hebt, en ijsblok heeft gelijk. thuis aankloten heeft weinig nut. gewoon aanmelden in een sportschool.
daar leer je ten eerste de oefeningen goed uit te voeren (mits je een goede school hebt, en niet zoon popie jopie clubje), en je hebt er alle materialen tot je beschikking die je voorlopig nodig hebt.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Welkom, stel je jezelf even voor: Even voorstellen... - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums
Gewoon aanmelden bij een gym, heb je veel sneller resultaat.Dumbells build a bigger chest
Barbells build a bigger ego
Comment
-
Originally posted by Tepper View PostAls je thuis met losse gewichten traint of in een gym maakt niet zoveel uit lijkt me, hij zegt ja ook dat hij niet zoveel tijd heeft en liever eerst thuis wil beginnen
Comment
-
Originally posted by xPaultje View Posten tja als beginnerling wil je niet echt tussen die gespierde rondlope haha, en ook niet tussen die 40+ vrouwen die een paar kg's kwijt willen raken :P
In Weert heb je volgens mij genoeg keuze qua gyms, ik zou zeggen ga eens een kijkje nemen .Dumbells build a bigger chest
Barbells build a bigger ego
Comment
-
Originally posted by xPaultje View Postok ik zal me morgen daar wel ff voorstellen,
't is zo dat ik het best druk heb en tja als beginnerling wil je niet echt tussen die gespierde rondlope
Succes!The deadlift is more functional in that it’s very hard to imagine a more useful application of strength than picking heavy shit up off the ground.--Mark Rippetoe--
Comment
-
Ga gewoon in een sportschool trainen man, je overdrijft de boel echt. Wat je nu gaat doen is duurder dan een sportschool, en minder effectief. Tijdtekort is natuurlijk ook gewoon onzin."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: