Trainingschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trainingschema

Ik doe laatste tijd dit schema:

Mandag:
    • Rackpull
    • BOR
    • Wide pull up
    • EZ bicep curl
    • Dumbel preacher curl
    Dinsdag
    • dumbel military press
    • Dumbel side raise
    • Dumbel front raise
    • Uprightrow
    Woensdag
    • Dumbel bench press
    • incine dumbel fly;s
    • Dippen
    • Vbar pushdown/skullcrushers
    Donderdag
    • Kickbox
    Zaterdag
    • Squat
    • Leg extension
    • Leg curl
    • Calve raise
    Meestal doe ik het zo omdat ik zo het minste last het van spierpijn bij het kickbox. Soms als ik bijvoorbeeld ma di of wo niet kan schuif ik schouderdag naar benen dag en maak ik er een 3split van.

Graag tips suggestie's, laatste keer dat ik dit deed heb ik er veel goeie oefeningen aan overgehouden. Alvast bedankt!

EDIT:
    ik doe 4 sets van 12, 10, 8, 6 opbouwend gewicht.

Schouders voor borst gaat hem niet worden helaas, wacht wel even met commentaar tot dat is aangepast
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

En borst voor schouders ook niet.
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

dus als ik dinsdag samendoe met zaterdag is het wel goed.
        Verder nog iets over oefeningen?

Comment

Als je dat 12/blabla gebeuren doet train je vaak niet bijster hard tenzij je een setje tot fail gaat en dan is het geen 12/dingesdanges meer, dus zou dat maar meteen laten vallen.

Rug zullen veel mensen je aanraden er nog een oefening bij te doen, heb een tijdje op die manier getraint (zij het wel met andere repranges) en het is lekkerder als je;

Rack Pull
          Chin ups (palms in dus)
          BOR/T-bar, strict

Doet, eventueel nog aangevuld met DB rows (voor grip en upper back)

Chest is prima al zijn pushdowns niet de nuttigste tricep oefening en als je dips doet voor triceps moet er nog een chestoefening bij.

DB Press
          Incline DB fly, pre-exhaust (is lekkah en wat minder stress op je schouders door minder gewicht altijd mooi)
          Incline Press
          Dips

En dan mag je aardig wat volume pakken op dips, of setje pushdowns er bij mocht je daar nog puff voor hebben

Schouders kunnen de front raises eruit, vervangen door Bent over raises of iets anders voor achterkant schouders. Uprightrow met barbell/ez-curl stang is vaak voor veel mensen nogal blessure gevoelig en de uitvoering wordt steeds slordiger wat de kans weer verhoogd. Tis prima oefening, maar mocht je er last van krijgen probeer hem eens op cable station.

Benen vind ik wat mager, ligt eraan hoe hard je squat, maar dat 12/ ding systeem put je meer uit met weinig werksets dan nuttig is. Als je dat blijft volgen moet je zeker switchen, als je ineens meer volume gaat draaien op squats zou het eventueel zo kunnen blijven (raad je nogsteeds aan te switchen)

SQ/FSQ/Zecher
          SLDL
          Lunges/Bulgarian split squats

En dan daarna nog leg curls/extensions als je zin in hebt
          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
            Als je dat 12/blabla gebeuren doet train je vaak niet bijster hard tenzij je een setje tot fail gaat en dan is het geen 12/dingesdanges meer, dus zou dat maar meteen laten vallen.

ik doe 12-10-8-6
            bijvoorbeeld deadlift:
            12x60
            10x80
            8x100
            6x120

Rug zullen veel mensen je aanraden er nog een oefening bij te doen, heb een tijdje op die manier getraint (zij het wel met andere repranges) en het is lekkerder als je;

Rack Pull
            Chin ups (palms in dus)
            BOR/T-bar, strict

Doet, eventueel nog aangevuld met DB rows (voor grip en upper back)

Dat dacht ik al dat het te weinig was.. DB rows kan ik toevoegen ja..

Chest is prima al zijn pushdowns niet de nuttigste tricep oefening en als je dips doet voor triceps moet er nog een chestoefening bij.

ik doe dip meer voor chest kin op borst knieen opgetrokken, pushdown of skullcrushers vind ik lekkere oefeningen maar ik doe liever skullcrusher

DB Press
            Incline DB fly, pre-exhaust (is lekkah en wat minder stress op je schouders door minder gewicht altijd mooi)
            Incline Press
            Dips

En dan mag je aardig wat volume pakken op dips, of setje pushdowns er bij mocht je daar nog puff voor hebben

Schouders kunnen de front raises eruit, vervangen door Bent over raises of iets anders voor achterkant schouders. Uprightrow met barbell/ez-curl stang is vaak voor veel mensen nogal blessure gevoelig en de uitvoering wordt steeds slordiger wat de kans weer verhoogd. Tis prima oefening, maar mocht je er last van krijgen probeer hem eens op cable station.

Bent over raise bedoel ik eigenlijk met dumbel side raise wist de naam niet.. maar zal ik dan dumbel side raise en bent over raise doen?
            en upruightrow doe ik ook met het kabel station.

Benen vind ik wat mager, ligt eraan hoe hard je squat, maar dat 12/ ding systeem put je meer uit met weinig werksets dan nuttig is. Als je dat blijft volgen moet je zeker switchen, als je ineens meer volume gaat draaien op squats zou het eventueel zo kunnen blijven (raad je nogsteeds aan te switchen)

SQ/FSQ/Zecher
            SLDL
            Lunges/Bulgarian split squats

En dan daarna nog leg curls/extensions als je zin in hebt
            Benen zijn idd mager, ik deed eerst sumo deadlift erbij maar die vind ik niet zo lekker, ik ga denk ik lunges erbij doen

bedankt maat

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X