Groeien

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Groeien

Jongens ik wil zo snel mogelijk groeien ik ben nu 183cm en weeg 85 kilo me bouw heb ik dus mee

ik wil zo veel mogelijk spiermassa bij trainen en echt groot worden dus!

kan ik om zo snel mogelijk te groeien beter setjes van 6 pakken met veel gewicht (wat ik nu aan het doen ben) of kan ik beter minder gewicht pakken en herhalingen van 10-12 pakken ?

graag jullie mening en tips

thanx

Lees zomerstickies, en als je massa wilt trainen, kan je beste 8-12 reps ongeveer doen. Voor de rest, lees de stickies.

Naruto

Comment

Stel je even voor beertje .

Ga een fatsoenlijk voedingsschema maken. Dan ga je groeien Beer xD
      Meer ga ik je niet vertellen eerst voeding in orde hebben.
      Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Stickies lezen.
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by laurann View Post
          Stel je even voor beertje .

Ga een fatsoenlijk voedingsschema maken. Dan ga je groeien Beer xD
          Meer ga ik je niet vertellen eerst voeding in orde hebben.

ik let niet extra op mn voeding moet ik zeggen ik pak nu alleen eiwitshake's erbij en creatine maar het is niet zo dat ik mijn gehele dagelijkse voeding daar op aan wil passen

waar ik het meest benieuwd naar ben is eigenlijk hoeveel herhalingen ik moet pakken want een maat vn mij traint ook en die zeg om snel te groeien kan je beste veel gewicht weinig herhalingen pakken en op internet lees ik weer weinig gewicht veel herhalingen dus ik zou nou mijn god niet weten wat ik zou moeten doen aan herhalingen om snel resultaat te behalen

Comment

you eat like shit, you gain like shit
            The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
            Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

als je snel wilt groeien en niet op je voeding wil letten. hou dan maar snel op.

Zoveel maken die reps ook weer niet uit.

Comment

Waar je het meest benieuwd naar bent maakt geen flikker uit.

Voeding is het belangrijkste.
                En fullbody trainen, ook beentjes.
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

Comment

als je snel wilt groeien en niet op je voeding wil letten. hou dan maar snel op.

Zoveel maken die reps ook weer niet uit.

ik heb ook totaal geen idee wat ik allemaal naar binnen zou moeten werken qua voeding ja die eiwitten dan die ik nu doe maar daar houd het voor mij ook op qua kennis :P

sorry i am noob

Comment

Originally posted by beertje View Post
                    ik let niet extra op mn voeding moet ik zeggen ik pak nu alleen eiwitshake's erbij en creatine maar het is niet zo dat ik mijn gehele dagelijkse voeding daar op aan wil passen

waar ik het meest benieuwd naar ben is eigenlijk hoeveel herhalingen ik moet pakken want een maat vn mij traint ook en die zeg om snel te groeien kan je beste veel gewicht weinig herhalingen pakken en op internet lees ik weer weinig gewicht veel herhalingen dus ik zou nou mijn god niet weten wat ik zou moeten doen aan herhalingen om snel resultaat te behalen

stop maar direct met trainen, want met die instelling kom je er sowieso niet.
                    of je nou 1000 herhalingen doet met licht of zwaar gewicht of 1 herhaling met licht/zwaar gewicht. zonder goede voeding kom je er niet. trainen = 80 % voeding.
                    en als je al niet wil letten op je voeding is zo een shake en creatine helemaal nutteloos.

Comment

En speciaal voor n00bs hebben wij stickys gemaakt.
                      Op de hoofdpagina op LEES DIT EERST klikken en even een weekje paar keer doorlezen.

Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                      Go heavy or go home!

Comment

Ga dan de stickies even lezen.
                        en wat tijd hier doorbrengen en veel lezen.

Comment

Ga dan de stickies even lezen.
                          en wat tijd hier doorbrengen en veel lezen.
                          ik ga mijn best doen

Comment

Daardoor zul je al snel niet meer groeien, Voeding is net zo belangrijk als de training.

Het is echt niet zo dat je meer massa zult pakken als je 8 reps doet ipv 12 .
                            Al zal ik persoonlijk niet veel hoger gaan.
                            Variatie is erg belangrijk varieer daarom in je aantal reps per set.
                            Als je er 8 doet en je kunt er nog 2 meer doe dat dan ook .
                            Kijk wat het beste werkt voor jou dit is pp vaak verschillend

Train zwaar eet goed en pak je rust.
                            Mind is everything.

Comment

ik heb ook totaal geen idee wat ik allemaal naar binnen zou moeten werken qua voeding ja die eiwitten dan die ik nu doe maar daar houd het voor mij ook op qua kennis :P

sorry i am noob
                              Dat is juist je probleem je weet niet wat je eet. je zegt het zelf al.
                              Als je nu eens gaat uitzoeken wat je nu allemaal eet gemiddeld gezien in de week/ perdag.
                              Doe wat zoek acties naar de Kcal die in alles zit wat je eet.
                              Vertel wat je wilt afvallen of juist aankomen. cardio of juist spiermassa.

Post dan het schema wat je hebt gemaakt met alles zo als je nu leeft.
                              en vraag commentaar. dan weet ik zeker dat mensen hier best hun mening willen geven. En je eventueel willen helpen het schema beter te krijgen. Succes
                              Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X