Hallo bodynet!
ik heb nog 2 weken te gaan en dan is mijn 6 weken split schema klaar,
Aangezien ik een tijd niet goed heb kunnen trainen ben ik niet echt meer evenwichtig. zo lopen mijn lats gruwelijk voor op mijn dikte (dus hier ook weer vooral die traps) ook omdat ik niet kan deadliften.
schouders wat zwak traps zwak. borst lang niet kunnen trainen maar gaat nu weer als een speer! armen zijn goed
Nu wil ik dus eigenlijk weer een A-B schema proberen,
heb een tijd rippetoe gegaan en had daar mijn beste resultaten ooit mee geboekt. in 4 weken van 77-79 met een lager bf, mijn lichaam reageerde super, ik had een enorme drive om te gaan trainen want de grote 3 zijn super alleen BAM nussbar sloeg toe. dus dat zit er niet meer in.
toch wil ik zoiets gaan proberen met wat aanpassingen.
dit had ik in gedachten:
dag A:
Squat
Bent-overrow
Benchpress
side raises boven schouder breedte
barbell curl
Dag B:
Legpress
wide grip pullups
militairy press
dips
dumbell row
beetje raar schema maar het is om even 2 weken aan mijn gebreken te werken, CMON HIT ME comentaar is welkom
ik heb nog 2 weken te gaan en dan is mijn 6 weken split schema klaar,
Aangezien ik een tijd niet goed heb kunnen trainen ben ik niet echt meer evenwichtig. zo lopen mijn lats gruwelijk voor op mijn dikte (dus hier ook weer vooral die traps) ook omdat ik niet kan deadliften.
schouders wat zwak traps zwak. borst lang niet kunnen trainen maar gaat nu weer als een speer! armen zijn goed
Nu wil ik dus eigenlijk weer een A-B schema proberen,
heb een tijd rippetoe gegaan en had daar mijn beste resultaten ooit mee geboekt. in 4 weken van 77-79 met een lager bf, mijn lichaam reageerde super, ik had een enorme drive om te gaan trainen want de grote 3 zijn super alleen BAM nussbar sloeg toe. dus dat zit er niet meer in.
toch wil ik zoiets gaan proberen met wat aanpassingen.
dit had ik in gedachten:
dag A:
Squat
Bent-overrow
Benchpress
side raises boven schouder breedte
barbell curl
Dag B:
Legpress
wide grip pullups
militairy press
dips
dumbell row
beetje raar schema maar het is om even 2 weken aan mijn gebreken te werken, CMON HIT ME comentaar is welkom
Comment