4 dagen split gemaakt. Graag jullie mening

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 4 dagen split gemaakt. Graag jullie mening

Na veel gelezen te hebben op het forum etc. ben ik aan de slag gegaan met het maken van een 4 dagen split schema. Ik train nu circa 8 maanden 4x per week. Ik ben vandaag met de 2e week begonnen aan het bijgevoegde schema en ik vind het wel lekker. Moet wel even wennen na steeds een 2 split fullbody schema te hebben gedaan. Net of ik steeds wat vergeet. Graag hoor ik of het zo hier en daar voor verbetering vatbaar is.
    Attached Files

Lijkt me prima.
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

Ik mis een oefening voor de onderrug op rugdag. Hyperextension misschien?

Comment

Ja een oefening nog voor je onderrug. Zeker als je zoveel buik ook doet.
        Vind het ook een beetje overdreven om 3 oefeningen onderarmen te doen. Je neemt deze al in zekere mate mee in andere oefeningen van andere spiergroepen.
        Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Originally posted by Lukas View Post
          Ik mis een oefening voor de onderrug op rugdag. Hyperextension misschien?
          Waarom Hyperextension toevoegen? Lijkt me verstandiger om Deadlift toe te voegen, compound waarbij je de onderrug stevig meepakt.
          “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Originally posted by Checker View Post
            Waarom Hyperextension toevoegen? Lijkt me verstandiger om Deadlift toe te voegen, compound waarbij je de onderrug stevig meepakt.
            Hij (stiff legged) deadlift al op benendagen, 2x deadliften in 3 dagen tijd lijkt me een beetje overdreven..
            Dumbells build a bigger chest
            Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Roy P View Post
              Hij (stiff legged) deadlift al op benendagen, 2x deadliften in 3 dagen tijd lijkt me een beetje overdreven..
              Valt wel mee hoor als je om de dag traint hoor. Heb ook stiff legged deadlift op me benendagen en deadlift op me rug dag. Begin op maandag met benen en doe pas op donderdag rug.
              “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X