Biceps + tricep Extra aanpakken ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Biceps + tricep Extra aanpakken ?

In de 4 dgn split zoals in het schema van "Falstyr" Worden Biceps en triceps

maar 1 x per week aangepakt, is dit wel genoeg ?

voor mijn gevoel blijft mijn biceps+ triceps een beetje achter( al vinden mensen die niet trainen het wel meevallen ) , hebben Jullie tips ? waneer en hoe ik ze het beste kan ( Extra) Aanpakken.

Ik volg de split zoals in het stickie Ma: Dag 1
    Di: dag 2
    Wo : Rust,
    Do: Dag 3
    Vrij: Dag 4
    Za/Zo: Rust

Mvg
    Richard

Hou je nou maar gewoon aan het schema, Falstyr weet echt wel waar hij het over heeft.
    DL 90kg, SQ 85kg, BP 80kg @ 70kg

Comment

Gewoon aan het schema houden, biceps/triceps worden bij alle compounds al mee gepakt. 1x per week is meer dan genoeg, je spieren moet ook de tijd krijgen om te herstellen.
      “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

wat vaak vergeten word: rust is groei.
        bij je rug training train je je biceps altijd mee
        bij je borst training train je je triceps altijd mee.

ze worden genoeg aangepakt geloof me fallus weet echt wel waar hij het over hebt, als hij dit leest word hij zelfs denk boos xD.

eten, eten, eten, trainen, eten, eten, eten slapen(minimaal 8uur) en weer opnieuw
        Calisthenics / Street workout

Comment

ach ik deed vaak:

Maandag benen biceps
          dinsdag borst schouders triceps
          donderdag rug biceps triceps.

kan ook prima als je voeding goed is.
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Ben het met shred eens. Het schema is prima, maar als iets achter loopt tja dan kan je het best meer gaan pakken.

Split die handig is voor iets meer armen pakken is
            borst/rug
            benen
            schouders+kuiten
            armen

Hierdoor pak je je armen 2x per week, een keer met isolaties en andere keer met je borst en rug training.
            Still shrinking.

Comment

Als je zwaar genoeg rug oefeningen en press oefeningen doet krijg je ook armen van 50+ cm zoals die van mij zonder tijd te verspillen aan onnodige isolaties. mijn biceps is juist pas echt gaan groeien toen ik de bench press fatsoenlijk zwaar begon te trainen. Steeds als me biceps klein aanvoelt ga ik juist bench pressen ipv bicep curls of rug oefeningen. 2x in de week een zware press dag is meer dan genoeg voor je schouder, borst en armen in 1x.

Je moet daarnaast wel fatsoenlijk eten en rusten natuurlijk anders schiet het nog niet op.

Comment

Enige juiste antwoord op deze vraag is probeer de trainingsmethoden die hier boven van de verschillende leden staan omschreven en kijk wat voor jou het best werkt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X