beginnen met 72kg icm 196cm.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• beginnen met 72kg icm 196cm.

Beste Mensen,

Aankomende week opent een geheel nieuw fitness centrum zijn deuren, ik heb zelfs het geluk dat dit nog geen 2 min lopen is vanaf mijn huiselijk adres.

Ik zal echter wat tips nodig hebben, nu is het zo dat ik een gezonde jongen van 20 jaar ben, eet en drink gezond (fruit, groeten, water, weinig vet etc.)
    Mijn postuur is wel vrij opvallend, namelijk 1.96 m tegenover een gewicht van 72kg. Om een voorbeeld te geven voor de mensen die een beetje voetbal volgen, Peter Crouch komt het meest in de buurt.Hier wil ik graag wat aan gaan doen.
    Nu heb ik me voorgenomen om op ma, din, woe en don te gaan trainen puur op massa en spierkracht.

Zoals ik al eerder aangaf is me voeding vrij gezond, echter zullen jullie het daar niet echt mee eens zijn denk.. een doorsnee dag:

08:00 Appel
    09:00 1 boterham
    12:00 4 boterhammen, vaak met salade zoals tonijn en huzaren of vlees
    zoals kipfilet en rundervlees etc. als drinken vaak vers geperste sap.
    18:30 avond eten, kan van alles zijn.. ik hou het altijd bij 1 bord
    21:00 meestal iets als een rijstewafel met jam of een cracker met kaas ofzo.

Verder drink ik op een dag zo'n 1,5 l water

Zoals al ik al hier en daar heb gelezen zal dit aangepast moeten worden, bovendien zal ik veel meer moeten gaan eten. Al verwacht ik dat de honger vanzelf wel komt met intensief sporten. tips?

De planning om op ma, di, woe en don te gaan trainen en niet meer te verspreiden over de week, heeft gewoonweg te maken met tijd. vrijdag en zaterdag is dus geen optie.

Verder Wil ik gewoon graag me gehele body trainen, al heb ik wel een lichte voorkeur met borst, schouder, rug, armen en benen. tips?

Misschien ook nog handig om te weten, 2 jaar terug heb ik ongeveer 8 maanden wat aangedingest in de sportschool, echter ging ik toen 2 keer in de week. Verder maakte ik toen de tijd ook gebruik van Eiwitten, dit dronk ik na het sporten met water. Ging prima, ik woog die tijd ook zo'n 6 kg meer als nu.

Ik moet natuurlijk zelf trainen om bijv het zelfde lichaam te krijgen als bijv. Jason Statham, echter jullie tips kan ik goed gebruiken!

Alvast bedankt!

Munich

welkom, goeie voornemens! Verwijs je ook gelijk door naar de stickys, lees die goed door en zit je dan nog met vragen.. stel ze dan!
    I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

welkom succes hier denk dat je eerst de sticky moet lezen en veel meer eten

Comment

ja je eet dus veel veel te weinig
        stickys lezen
        welkom!
        The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
        Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

qua training kan ik je het fullbody schema uit de stickys aanraden.
          dit zou je dan zondag, dinsdag en donderdag kunnen volgen.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Zojuist de forums doorgespit en een eet schema gemaakt.

07:00 Magere kwark met muesli of magere melk met brinta
            08:00 Stuk fruit
            09:00 2x Volkoren boterham met kip of vlees
            11:00 tussendoortje (maar wat?)
            12:30 4 á 5 volkoren boterhammen met kip, pindakaas en of vis
            15:30 2 x volkoren boterhammen met kip, pindakaas en of vis
            18:00 rijst, pasta, aardappelen etc.
            21:00 pot magere kwark

vinden jullie dit wat?

hebben jullie trouwens nog een tip voor een tussendoortje zoals een liga met veel eiwitten en of koolhydraten?

btw, komt de kipfilet, pindakaas, kwark etc. niet je keelgat uit.. als je steeds het zelfde eet, lijkt me ook niet echt relax, kwestie van doorzetten dus?

Blueband volkoren wit, kan dit ook of kiezen jullie liever voor een normale volkoren bruin?

tnx

Comment

Neem als tussendoortje ongezouten nootjes, die mis ik sowieso nog in je schema. Kom je meteen aan je vetten.

En vol met eiwitten trouwens.

Comment

Die vetten zitten toch ook al vis en pindakaas? maar een paar cashewnoten is ook wel lekker natuurlijk.

Comment

nootjes zijn heerlijk (L), pinda's, ben ik zelf gek op.
                  als tussendoor zelf eet ik nog wel eens een eierkoek of 5stuks (A).
                  verder niet echt omdat ik vol zit van mijn maaltijden
                  Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by Munich View Post
                    Die vetten zitten toch ook al vis en pindakaas? maar een paar cashewnoten is ook wel lekker natuurlijk.

Klopt maar aangezien je aan wilt komen mag je wel wat extra vetten en cals, zoveel eet je niet. En met pinda's heb je zo 700 cals op en als tussendoortje is het veel beter als liga of andere troep.

Comment

Eierkoeken! jij bent echt mijn held, pleur ik daar nog een goede klodder goede boter op haha

Comment

Originally posted by Munich View Post
                        Eierkoeken! jij bent echt mijn held, pleur ik daar nog een goede klodder goede boter op haha
                        ik zou pindakaas doen, heb je gelijk je vetten er ook bij die je mist
                        Calisthenics / Street workout

Comment

eierkoeken met pindakaas, we gaan richting de hardcore maaltijden net zoals kwark met olijfolie erin. Hehe, tjah waarom niet he.. Eierkoeken met pindakaas zal vast goed te eten zijn.

Wees zelf creatief met de voeding om het ook beetje voor jezelf leuk te houden qua eten!
                          "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                            eierkoeken met pindakaas, we gaan richting de hardcore maaltijden net zoals kwark met olijfolie erin. Hehe, tjah waarom niet he.. Eierkoeken met pindakaas zal vast goed te eten zijn.

Wees zelf creatief met de voeding om het ook beetje voor jezelf leuk te houden qua eten!
                            Wat is er mis met olijfolie door je kwark doen? (A)

Maar idd goed voedingsschema + trainingsschema maken met behulp van de stickies. Al enig idee wat je trainingsschema wordt? Aangezien je vier dagen per week gaat trainen zou je het vierdaagse splitschema van Falstyr kunnen gebruiken dat in de stickies staat.
                            “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Ik zou, als je 4 keer per week wilt trainen en zondag geen beletsel is voor jou, zondag, maandag, woensdag en donderdag trainen. Heb je gelijk een rustdag tussen 4 zware dagen van training.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X