vraag over train schema's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vraag over train schema's

Hallo ik zal me eigeven even voorstellen ik ben jay. een vrouw van 22 jaar en 166 cm lang en 63 kg zwaar.
    nu had ik eens een vraag over het trainen ik ben nu ongeveer drie maanden bezig en elke avond doe ik het zelfde..
    ik begin met 60 minuten crosstrainen en daarna een uur krachttrainingen,
    nu was mij vraag eigenlijk of ik echt elke avond een uur op die crosstrainer moet doorbrengen ik wil namelijk niets afvallenn vindme figuur mooi zo.
    ik wil alleen strakker worden en vooral me buikspieren trainen. en hoelang moetje warming up zijn voordat je je spiergroepen kunt gaan trainen? hoor van veel mensen wat anders dus ben benieuwd naar jullie mening
    alvast bedankt !

Hoi Jaytje,
    ja natuurlijk hoor je van iedereen iets anders, dat komt omdat iedereen het anders doet en dat zijn of haar waarheid dan is, verder loopt er een deel te papagaaien en door de bomen zie je het bos niet meer.

warming-up, enige goede antwoord zou zijn een warming-up zou ca 20% van de te leveren activiteit moeten zijn. Helaas is dat bij krachttraining niet echt goed te doen of in te calculeren.
    Beste is om tenminste een minuut of 10 te gaan fietsen of crosstrainen.

Daarna doe je krachttraining.
    Je doet bij elke oefening vervolgens eerst een setje van 15 tot 20 herhalingen met laag gewicht - ongeveer de helft van wat je in de zwaardere werksets doet.

Dan gaat de training er als volgt uitzien;
    10minuten warming-up
    45/60minuten krachttraining en eventueel aansluitend wat
    cardio tot max 20 minuten

en klaar.

Niet alleen je buikspieren gaan trainen, dat werkt niet, lekker je hele lijf trainen.
    Een mooi lichaam heeft meer dan alleen strakke buikspieren.
    De mooie vrouwelijke vormen komen juist het beste tot hun recht als alles goed getraind wordt.

succes.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X