Iedere Spiergroep 2x in de week?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Iedere Spiergroep 2x in de week?

Mij is verteld dat je spieren met de goede voeding het snelste groeien door ze iedere week 2x te trainen met een split schema.. Is dit waar?

Voor ieder voorzich, probeer het eens uit en vergelijk de resultaten met 1 x per week trainen.
    2 x per week is overigens best veel voor iedere spiergroep of je moet een Upperbody lowerbody split doen of een push pull split.

Comment

ik train ook elke spiergroep 2 x ik vind dit erg fijn, kijk maar is naar mijn trainingschema... over een tijdje zet ik er ook fotos bij van dag 1 tot maand 12 zodat mensen mijn vorderingen kunnen bijhouden

http://forum.bodynet.nl/trainingssch...ed-slecht.html
      1.94 103KG

Comment

Netjes
        Ik denk dat ik het toch op 1x per week hou.. mijn spieren groeien meer als ze wat meer rust hebben ben ik wel achter gekomen

Comment

Je traint dan met het supercompensatie principe uit de fitness wereld, je traint dan steeds binnen 3 of 4 dagen de spier opnieuw.
          Als je met serieuzere gewichten traint en veel oefeningen per spiergroep doet raad ik het af. Je kan spieren zwaar overbelasten bij veel te hoge intensiteit als je ze meermalen per week hard aanpakt.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X