Ik kom net weer van fitnes, en ik had erg spierpijn van me benen. Dus ik keek eve rond zag ik een apparaat staan met soort van handvatten staan en daaraan kan je draaien en dat is dan de oefening. Maar k wou vragen is dit wel een goede oefening, heeft wel nut? Iemand ervaring hiermee?
Cardio handdraaiding.
Collapse
X
-
Originally posted by talalelh15 View Postnee d8 ik al indd, zo maar ik kan je wel vertellen dat ding echt heerlijk is voor droogtrainen van je bovenlichaam. Ik heb het een kwartier gedaan, heb nu zo een spierpijn en alles staat gwn strak:P
maarja als cardio apparaat old school rennen dus. :S
zucht...
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View Postwaar is de zucht voor nodig maat?
Verder denk ik dat het een apparaat vooral voor mensen met een beperking aan de benen is..."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostWaarschijnlijk is het zucht, omdat de meningen erg verschillen over het verbranden van plaatselijk vet. Wil je droger worden moet je gewoon een kcal tekort hebben, want dan ga je vet verbranden. Het is aan je lichaam waar hij het vet als eerste vandaan zal halen.. Het kan zo zijn dat als jij alleen met je armen zou werken je lichaam vet bij je benen weg gaat halen om je armen van energie te voorzien en visa versa.
Verder denk ik dat het een apparaat vooral voor mensen met een beperking aan de benen is...
neehee wpb, droger worden is niet een kwestie van calorie tekort.... pffff (zucht...!) Wanneer stappen de mensen nu eens van dat waanbeeld af?
vetverbranden komt vanaf het moment dat je in je zuurstof systeem gaat werken en/of als de glucogeenvoorraden op zijn, mineralen(ATP en Cr) op zijn en je niet in je melkzuur systeem of je mineralen systeem werkt.......leer het nou jongens.
ik heb laatst al met een onderzoeksresult aangetoond (laatst,...enkele maandjes gelee) dat plaatselijk vet verbranden wel gebeurt.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View Postnee d8 ik al indd, zo maar ik kan je wel vertellen dat ding echt heerlijk is voor droogtrainen van je bovenlichaam. Ik heb het een kwartier gedaan, heb nu zo een spierpijn en alles staat gwn strak:P
maarja als cardio apparaat old school rennen dus. :S
Of voor meer plaatselijk vet, maar dat is wel inwendig ipv oppervlakkig vet, minimaal een halfuur intensief dezelfde beweging maken.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Niet het handigste apparaat om mee af te vallen, aangezien je arme kleinere spiergroepen zijn dan bijvoorbeeld je benen. Met je armen zal je dus minder kcal verbranden dan je benen. Wel prima apparaat om op te warmen/volpompen van je armen!"I said a glass of juice not gas the jews" - Hitler
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: