Cardio handdraaiding.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cardio handdraaiding.

Ik kom net weer van fitnes, en ik had erg spierpijn van me benen. Dus ik keek eve rond zag ik een apparaat staan met soort van handvatten staan en daaraan kan je draaien en dat is dan de oefening. Maar k wou vragen is dit wel een goede oefening, heeft wel nut? Iemand ervaring hiermee?

weet je zeker dat het een cardio apparaat was?
    "There is a difference between knowing the path and walking the path."
    Bruce Lee

Comment

[IMG]file:///C:/Users/Talal/AppData/Local/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/Users/Talal/AppData/Local/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]

Dit ding is het.

Comment

mijn mening (ben een leek wat betreft de meeste mensen op dit forum): dit is geen goed cardio-apparaat. Je bent alleen maar bezig met je armen, waardoor je niet heel je lijf gaat opwarmen wat er voor zorgt dat je gaat verbranden.

Comment

nee d8 ik al indd, zo maar ik kan je wel vertellen dat ding echt heerlijk is voor droogtrainen van je bovenlichaam. Ik heb het een kwartier gedaan, heb nu zo een spierpijn en alles staat gwn strak:P

maarja als cardio apparaat old school rennen dus. :S

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
            nee d8 ik al indd, zo maar ik kan je wel vertellen dat ding echt heerlijk is voor droogtrainen van je bovenlichaam. Ik heb het een kwartier gedaan, heb nu zo een spierpijn en alles staat gwn strak:P

zucht...

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
              zucht...
              waar is de zucht voor nodig maat?

Comment

waar is de zucht voor nodig maat?
                Waarschijnlijk is het zucht, omdat de meningen erg verschillen over het verbranden van plaatselijk vet. Wil je droger worden moet je gewoon een kcal tekort hebben, want dan ga je vet verbranden. Het is aan je lichaam waar hij het vet als eerste vandaan zal halen.. Het kan zo zijn dat als jij alleen met je armen zou werken je lichaam vet bij je benen weg gaat halen om je armen van energie te voorzien en visa versa.

Verder denk ik dat het een apparaat vooral voor mensen met een beperking aan de benen is...
                "Straight outta gym"

Comment

Alleen gebruiken wanneer de betere versies niet toegankelijk zijn(spierpijn, fysieke beperkingen e.d.)
                  Still shrinking.

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                    Waarschijnlijk is het zucht, omdat de meningen erg verschillen over het verbranden van plaatselijk vet. Wil je droger worden moet je gewoon een kcal tekort hebben, want dan ga je vet verbranden. Het is aan je lichaam waar hij het vet als eerste vandaan zal halen.. Het kan zo zijn dat als jij alleen met je armen zou werken je lichaam vet bij je benen weg gaat halen om je armen van energie te voorzien en visa versa.

Verder denk ik dat het een apparaat vooral voor mensen met een beperking aan de benen is...

neehee wpb, droger worden is niet een kwestie van calorie tekort.... pffff (zucht...!) Wanneer stappen de mensen nu eens van dat waanbeeld af?
                    vetverbranden komt vanaf het moment dat je in je zuurstof systeem gaat werken en/of als de glucogeenvoorraden op zijn, mineralen(ATP en Cr) op zijn en je niet in je melkzuur systeem of je mineralen systeem werkt.......leer het nou jongens.

ik heb laatst al met een onderzoeksresult aangetoond (laatst,...enkele maandjes gelee) dat plaatselijk vet verbranden wel gebeurt.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Je moet dan wel iets langer doorgaan maatje, minimaal 20/25 minuten, en op juiste HF werken.
                      Of voor meer plaatselijk vet, maar dat is wel inwendig ipv oppervlakkig vet, minimaal een halfuur intensief dezelfde beweging maken.
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Super goed apparaat. Lekker voor de schouders, armen.. vergeet alleen niet er bijvoorbeeld bij te roeien, of de crosstrainer te pakken, ..of natuurlijk de loopband
                        ~love what you do, do what you love~

Comment

Niet het handigste apparaat om mee af te vallen, aangezien je arme kleinere spiergroepen zijn dan bijvoorbeeld je benen. Met je armen zal je dus minder kcal verbranden dan je benen. Wel prima apparaat om op te warmen/volpompen van je armen!
                          "I said a glass of juice not gas the jews" - Hitler

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X