Hallo,
ik ben redelijk nieuw tot fitness --> doe het nu precies een jaar. In de begin periode ging ik 4 keer per week naar de gym waar ik fb trainde. Dit is naar 3 dagen gegaan, verdeeld in spiergroepen.
In het begin woog ik 70 kilo (195cm), dit is momenteel 84 kilo met 15% vetpercentage --> het sommetje wat ik gebruikte vond ik een beetje inplausible aangezien je de dikte van je nek in beschouwing moest nemen.
Ik heb van een persoon de tip gekregen om een push/pull schema aan te nemen met een aparte dag voor benen. Mijn vraag aan jullie --> Is dit wat, het doel is massa.
Maandag(been):
Squat 5x8
Deadlift 5x8
Lunges 2x8 voor beide kanten
Muurzitten 3x until failure
Jump squats bodyweight 5x8
Woensdag (chest, triceps):
Incline bench 5x8
Dumbell flies 3x8
Dumbell press 5x8 increasing weight
Flies machine 5x12 medium weight, superset met pushups until failure
Dumbell pullover 3x8
Dips until failure
Vrijdag (Rug, biceps)
Pullups 5x10 (wide,wide,wide,narrow,narrow)
Reverse flies met cables 3x10
barbell row 3x8
Lateral pulldown 3x8
Pullups met knee assist 3x8
incline bicep curls 3x8
Ik hoop dat de benamingen allemaal goed zijn. Zoals jullie zien zijn de sets, vooral de reps, beetje eentonig over het gehele schema maargoed.
Feedback gewenst.
ik ben redelijk nieuw tot fitness --> doe het nu precies een jaar. In de begin periode ging ik 4 keer per week naar de gym waar ik fb trainde. Dit is naar 3 dagen gegaan, verdeeld in spiergroepen.
In het begin woog ik 70 kilo (195cm), dit is momenteel 84 kilo met 15% vetpercentage --> het sommetje wat ik gebruikte vond ik een beetje inplausible aangezien je de dikte van je nek in beschouwing moest nemen.
Ik heb van een persoon de tip gekregen om een push/pull schema aan te nemen met een aparte dag voor benen. Mijn vraag aan jullie --> Is dit wat, het doel is massa.
Maandag(been):
Squat 5x8
Deadlift 5x8
Lunges 2x8 voor beide kanten
Muurzitten 3x until failure
Jump squats bodyweight 5x8
Woensdag (chest, triceps):
Incline bench 5x8
Dumbell flies 3x8
Dumbell press 5x8 increasing weight
Flies machine 5x12 medium weight, superset met pushups until failure
Dumbell pullover 3x8
Dips until failure
Vrijdag (Rug, biceps)
Pullups 5x10 (wide,wide,wide,narrow,narrow)
Reverse flies met cables 3x10
barbell row 3x8
Lateral pulldown 3x8
Pullups met knee assist 3x8
incline bicep curls 3x8
Ik hoop dat de benamingen allemaal goed zijn. Zoals jullie zien zijn de sets, vooral de reps, beetje eentonig over het gehele schema maargoed.
Feedback gewenst.
Comment