herstel vermogen neemt toe in de loop der tijd als je vaak en hard traint. er zijn meer dan genoeg mensen die niet op fitness intensiteit trainen (powerlifters, gewichtheffers, strongman en ook bodybuilders=) en gewoon elke 5 dagen een spiergroep aan pakken.
wanneer weer borst
Collapse
X
-
Originally posted by sf01 View Post@
Ik blijf mijn vraagtekens zetten bij de mensen die een 4 split doen, 18-36 sets per spiergroep doen, en dan denken harder te groeien dan wanneer ze alle spiergroepen 2x hadden getraind met 9 -18 sets per spiergroep.
Het totale aantaal sets in de week zijn dan misschien gelijk, maar bij de 2x trainen heb je 2x een groei impuls. Voor mijn gevoel heeft dat toch meer effect dan 1x in de week je spieren helemaal de vernieling in helpen.
Maar misschien dat dit ook wel afhangt van hoe ver je bent, wat je doelen zijn, etc.
Die mensen denken het niet, die weten. Ze hebben al teveel uitgeprobeerd. Weten nu dan wel een keer wat wel en niet werkt.
Gisteren nog een schema gezien van iemand die een nieuw schema kreeg van zijn begeleider....daar wordt je niet blij van......dat ga je echt geen 2x per week doen, zeker niet als naturel.
Als je een 4 daagssplit hebt dan heb je sowieso 4x een flinke groeiimpuls per week, de verhoogde gh afgifte is er ook sowieso wel elke nacht bij dergelijke intensiteiten. Zeker ook als de juiste voeding er bij zit.
Je kan het echt niet vergelijken sf.
Ik kreeg ook weer op mijn flikker...omdat mijn eiwitten weer veel te laag waren zat op net 3 gram per kilo bw....dat vinden de meesten hier al erg veel en soms zelfs te veel.
Ik MOET nu naar de minimaal 450 gram eiwitten per dag.....als ik wat wil bereiken.
Trainingen en voeding....je training bepaalt je niveau en je niveau bepaalt je training. Zelfde geldt voor de voeding.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
@Marnop... ja maar HGH is maar een deel van de puzzel.
Als ik 3 dagen geleden mijn borst heb getraind, en vandaag mijn benen train, dan helpt dat echt niet mijn borst verder groeien.
En het lastige is inderdaad wat je al zegt... er zijn mensen die al heel ver zijn, al jaren trainen, en uitvogelen wat NU voor hun het beste is. Wil niet zeggen dat dit voor iedereen zo is.
Ik train nog geen anderhalf jaar, heb geen ambitities als BB'er. Wil gewoon sterk en beetje gespierd zijn.
Ik merk dat voor mij NU, 2x in de week ub/lb veel beter werkt dan 4 split met alles 1x in de week.
Ik wilde puur er op wijzen, dat alles wat meer dan 1x per week alles traint, fitness style trainen te noemen... een grove overgeneralisering is.Fear is the mind killer
Comment
-
beste mensen ik merk dat hier de meningen ook weer over verdeelt zijn.
Ik train momenteel in een 4 daagse split.
Ik hou het er nu op dat 1 x in de week een spiergroep trainen goed is en genoeg herstel heeft. Mocht je een spiergroep 2x in de week willen pakken (bijv. borst) kun je hem de 4e dag weer trainen. Dus maandag aanpakken endan vrijdag weer !! ( meer als 48 uur rust )
bedankt voor de tips.If you do what you always did, you will get what you always got !
Comment
-
Gewoon lekker vanalles uitproberen en kijken wat voor jou het beste werkt kerel.
Ik probeer alleen mogelijkheden te laten zien, ik beweer helemaal niet dat iets beter is dan het ander. Wat bepaalde andere mensen hier dus wel doen.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostGewoon lekker vanalles uitproberen en kijken wat voor jou het beste werkt kerel.
Ik probeer alleen mogelijkheden te laten zien, ik beweer helemaal niet dat iets beter is dan het ander. Wat bepaalde andere mensen hier dus wel doen.
ja precies !!
maar qua rust voor spiergroep is het voldoende?
dit kan ik namelijk niet merken?
gr.If you do what you always did, you will get what you always got !
Comment
-
Ik ben niet zo van de tijden. Ik voel altijd zelf aan of ik hersteld ben of niet.
Als je maandag dag 1 doet, dinsdag dag 2, woensdag dag 3, zou je theoretisch gezien best donderdag weer dag 1 kunnen doen. Maar ook dit moet je zelf aanvoelen. Als je all-out gaat op maandag met forced reps en negatieven e.d. dan ben je donderdag natuurlijk nog lang niet hersteld.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostIk ben niet zo van de tijden. Ik voel altijd zelf aan of ik hersteld ben of niet.
Als je maandag dag 1 doet, dinsdag dag 2, woensdag dag 3, zou je theoretisch gezien best donderdag weer dag 1 kunnen doen. Maar ook dit moet je zelf aanvoelen. Als je all-out gaat op maandag met forced reps en negatieven e.d. dan ben je donderdag natuurlijk nog lang niet hersteld.
ja oke licht er allemaal aan hoe hard je traind natuurlijk. Ik train gewoon hard en heb meestal de dinsdag en de woensdag spierpijn in de borst donderdag begint dit af te nemen.
is spierpijn dan een meter zeg maar voor wanneer je weer zou kunnen?
spierpijn weg = voldoende hersteld, kan weer getraind worden???
gr.If you do what you always did, you will get what you always got !
Comment
-
-
Als ik uitkom met mijn werk doe ik het liefst de volgende volgorde
dag 1 Borst
dag 2 Rug
dag 3 armen
dag 4 benen/schouders
dag 5 dag supersets spiergroep naar keuze.
Cardio is mijn woonwerkverkeer en het fietsen tijdens mijn werk.
Heb ik maar drie dagen :
dag 1 borst/triceps
dag 2 Rug /biceps
dag 3 benen/schouders28 jaar, 1.92 m, 112 kg 19%17 3 2012
Comment
-
Originally posted by beat-boxer View PostAls je spierpijn hebt betekend het gewoon dat je een tijdtje niet goed of lang niet meer hebt getraint.
klopt niks van, spierpijn betekend echt niet dat je verkeerd heb getrained.. het betekend ook niet dat je goed hebt getraind dat wil ik ook niet zeggen.
maar wat jij zegt al helemaal niet!If you do what you always did, you will get what you always got !
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
1 week geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment