Originally posted by Viranelly
View Post
wanneer weer borst
Collapse
X
-
-
Originally posted by richard21 View Post-flatt dumbel press
-inlcine barbel press
-incline dumbell flye.s
-cable crossover
reprange: 3 x 10
Hier zit je probleem in......en niet in het aamntal keren dat je je borst traint.
Ga eens een tijdje dit doen;
flat benchpress
small press
flat dumbell press
flat cable flyes
even geen inclinewerk. Je upperparts pak je dan maar mee met frontpress e.d.
Je mag eventueel dumbellpress vervangen voor decline press of dippen.
Dan doe je alles 3x6 tot 8 zo zwaar mogelijk en daarna 1 burnsetje van 12 tot 15 reps.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by marnop View PostHier zit je probleem in......en niet in het aamntal keren dat je je borst traint.
Ga eens een tijdje dit doen;
flat benchpress
small press
flat dumbell press
flat cable flyes
even geen inclinewerk. Je upperparts pak je dan maar mee met frontpress e.d.
Je mag eventueel dumbellpress vervangen voor decline press of dippen.
Dan doe je alles 3x6 tot 8 zo zwaar mogelijk en daarna 1 burnsetje van 12 tot 15 reps.
small press is tog triceps?
waarom geen boven kant borst pakken?
en waarom reprange veranderen ? doe nog niet zolang 3x 10 namelijk, wou dat bewaren voor volgend schema..
alvast bedankt.If you do what you always did, you will get what you always got !
Comment
-
Originally posted by richard21 View Postokee paar vraagjes nog:
small press is tog triceps?
waarom geen boven kant borst pakken?
en waarom reprange veranderen ? doe nog niet zolang 3x 10 namelijk, wou dat bewaren voor volgend schema..
alvast bedankt.
Waarom geen bovenkant borst, omdat je dat amper ziet groeien en meer schouders aanpakt dan borst. De flat bench varianten geven meer massa over de gehele borst dan incline doen.
Te small bankdrukken geeft idd meer werking aan de triceps, maar probeer het maar eens en met smallpress ook goed de pec's aanspannen als je helemaal uitgestoten bent.
Ik doe ze ook gewoon voor borst en je gaat ze wel voelen als je het goed doet.
Volgend schema.......gewoon doen kerel, je wil toch massa aanzetten?
Je klaagt nu over de ontwikkeling van de pec's dus moet je nu iets veranderen.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
Originally posted by marnop View PostWaarom geen bovenkant borst, omdat je dat amper ziet groeien en meer schouders aanpakt dan borst. De flat bench varianten geven meer massa over de gehele borst dan incline doen.
Te small bankdrukken geeft idd meer werking aan de triceps, maar probeer het maar eens en met smallpress ook goed de pec's aanspannen als je helemaal uitgestoten bent.
Ik doe ze ook gewoon voor borst en je gaat ze wel voelen als je het goed doet.
Volgend schema.......gewoon doen kerel, je wil toch massa aanzetten?
Je klaagt nu over de ontwikkeling van de pec's dus moet je nu iets veranderen.
Ok. mijn gedachte erachter was meer omdat mijn pec.s (borst) ietsjes achter loopt niet heel erg ofzo...
verder wou ik ook weten dat wanneer je zoiets heb hoe je dat aan moet pakken (alle spiergroepen). Nu hoorde ik dus dat hier zoizo 5 dagen tussen moet zitten qua rust.
Ik ga je verdeling zeker een keer proberen !!
moet je trouwens als je wel wil gaan proberen om de 5 dagen dezelfde spiergroep te pakken deze 2 trainingen ook afwisselen of kun je gewoon hetzelfde schema doen?
alvast bedankt.If you do what you always did, you will get what you always got !
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostMaandag en dan op vrijdag pas weer.
Voor een naturel is het beste een spiergroep elke 5 dagen aan te pakken.
Persoonsgebonden.
Ik zou eens kijken naar Bryan Haycock's spul, die heeft daar hele intressante theorieën over.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
-
Originally posted by richard21 View Postoneens? hoeveel dagen / uren zeg jij dan?
Het is gebonden aan intensiteit en persoon/herstel en doel van je trainingen. En je voedign draagt bij aan de snelheid en mate van herstel.
Mijn cursus boek zegt elke 4e dag kan je de spieren weer trainen, maar zelf zeg ik als je op maandag de borst traint dan de volgende keer ook pas weer op maandag.
Maar dat is vanwege de intensiteit die ik er in leg. Fitness intensiteit dan kan je maandag en dan donderdag weer.Last edited by marnop; 22-03-2011, 00:14.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
Originally posted by marnop View Postpersoonsgebonden zegt hij.....dus van 48 tot 96 uur en soms meer dan 96 uur.
Het is gebonden aan intensiteit en persoon/herstel en doel van je trainingen. En je voedign draagt bij aan de snelheid en mate van herstel.
Mijn cursus boek zegt elke 4e dag kan je de spieren weer trainen, maar zelf zeg ik als je op maandag de borst traint dan de volgende keer ook pas weer op maandag.
Maar dat is vanwege de intensiteit die ik er in leg. Fitness intensiteit dan kan je maandag en dan donderdag weer.
Oke naja mijn voeding heb ik op orde..
ik train mijn borst hard op de maandag en heb ongeveer spierpijn tot donderdag.. kan ik daar aan afmeten dat ik hersteld ben en dezelfde spiergroep weer kan trainen?
of staat spierpijn hier weer compleet buiten?
gr.If you do what you always did, you will get what you always got !
Comment
-
Fullbody ma - wo - vrij dezelfde spiergroep op lager volume en intensiteit kan prima.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostFullbody ma - wo - vrij dezelfde spiergroep op lager volume en intensiteit kan prima.
en wat zou jij aanbevelen bij de split variant..?
gewoon als je hard traind, met een hoge intensiteit
ik denk wat marnop zegt gewoon elke 4e dag (mocht je vaker als 1 x p/w spiergroep willen trainen)If you do what you always did, you will get what you always got !
Comment
-
ik doe maandag en vrijdag borst nu. Is perfect mogelijk want zoals je zegt is de donderdagavond de spierpijn over waardoor je de vrijdag je max gewicht er kan op smijten.
+
Ik doe schouders en rug de dinsdag, heb daar ook geen last van.Mijn log: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58954-road-to-be-tha-pussymagnet.html
Comment
-
@Marnop zeggen dat vaker dan 1x per week wel kan als je fitness variant traint... is soort van insulting.
Daarmee prop je iedereen die vaker dan 1x per week een spiergroep traint, in hetzelfde hokje als mensen die casual gewichten trainen ofzo.
Het hangt van zoveel aspecten af. Hoe zwaar je traint, hoeveel reps per set, hoeveel sets, hoeveel oefeningen.
Als je gewoon knetterzwaar een FB doet. (zwaar gewicht, maar weinig sets per spiergroep) kun je echt na een paar dagen wel weer. Zou dit toch niet perse fitness style trainen noemen.
Ik blijf mijn vraagtekens zetten bij de mensen die een 4 split doen, 18-36 sets per spiergroep doen, en dan denken harder te groeien dan wanneer ze alle spiergroepen 2x hadden getraind met 9 -18 sets per spiergroep.
Het totale aantaal sets in de week zijn dan misschien gelijk, maar bij de 2x trainen heb je 2x een groei impuls. Voor mijn gevoel heeft dat toch meer effect dan 1x in de week je spieren helemaal de vernieling in helpen.
Maar misschien dat dit ook wel afhangt van hoe ver je bent, wat je doelen zijn, etc.Fear is the mind killer
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
1 week geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment