Hallo allemaal en alvast bedankt voor de tijd te hebben genomen om dit te lezen.
Waarom ik hier een post maak is simpel, ik zou graag advies willen of ik het goed doe i.v.m. volgorden. Ben erg serieus hier mee bezig en geen 1 dag wordt overgeslagen. Ben gemotiveerd en heb doorzettingsvermogen.
Waarom ik ben begonnen: Het is niet dat ik ben begonnen omdat ik mezelf te dik vindt. Ben begonnen omdat ik gezonder en fitter door het leven wil, verder wil ik hierbij massa/kracht te trainen.
Persoonlijke informatie:
Leeftijd: 20jaar 6maanden.
Lengten: 1.87meter.
Gewicht: 95Kilogram.(Vet)
Aan het trainen: 3maanden +/-.
Trainingsdagen beschikbaar: 3 dagen, na 1 dag getraind te hebben 1 dag rust.
Doel: Meer Massa/kracht en vet percentage te verminderen.
Mijn trainingsschema voor Kracht/Massa:
Op elke dag wordt er een warming-up van 10minuten op de cross-trainer uitgevoerd.
Dag 1: Borst/Biceps/Triceps/Onderarm.
Dag 2: Rug/Schouders/Buik.
Dag 3: Benen/conditie.
Uitvoering van oefeningen voor massa:
4 Series, 12reps/10reps/8reps/6reps. Eerste gewicht is het gewicht waar ik 12reps mee kan behalen waarbij de laatste rep moeizaam gaat. Doe de oefening rustig en gecontroleerd.
Dag 1:
Borst: Bench press/Incle bench press.
Biceps: Alternate Standing Curls.
Triceps: Cable pushdowns.
Onderarm: Wrist curl.
Dag 2:
Rug-onder: Body lift
Rug-midden: Single-arm rows
Rug-boven: Shoulder shrugs
Schouders-voor/midden: Palms-in presses
Schouders-achter: Bent-over single-arm raises
Buik-boven/onder: Sit-ups
Buik-zij: Weet de benaming niet, het gaat als volgt "20kg in 1 hand houden(hangend) dan naar rechts hang en mezelf weer recht zet visa versa voor links.
Dag 3:
Bovenbeen: Flat-footed squats/Front lunges.
Kuiten: Barbell double-leg raises.
Conditie: Probeer steeds een aantal kilometers te behalen die ik als goal voor mezelf zet. Vaak hardlopend, 5km+/-.
Nogmaals hartelijk bedankt voor je tijd!
Waarom ik hier een post maak is simpel, ik zou graag advies willen of ik het goed doe i.v.m. volgorden. Ben erg serieus hier mee bezig en geen 1 dag wordt overgeslagen. Ben gemotiveerd en heb doorzettingsvermogen.
Waarom ik ben begonnen: Het is niet dat ik ben begonnen omdat ik mezelf te dik vindt. Ben begonnen omdat ik gezonder en fitter door het leven wil, verder wil ik hierbij massa/kracht te trainen.
Persoonlijke informatie:
Leeftijd: 20jaar 6maanden.
Lengten: 1.87meter.
Gewicht: 95Kilogram.(Vet)
Aan het trainen: 3maanden +/-.
Trainingsdagen beschikbaar: 3 dagen, na 1 dag getraind te hebben 1 dag rust.
Doel: Meer Massa/kracht en vet percentage te verminderen.
Mijn trainingsschema voor Kracht/Massa:
Op elke dag wordt er een warming-up van 10minuten op de cross-trainer uitgevoerd.
Dag 1: Borst/Biceps/Triceps/Onderarm.
Dag 2: Rug/Schouders/Buik.
Dag 3: Benen/conditie.
Uitvoering van oefeningen voor massa:
4 Series, 12reps/10reps/8reps/6reps. Eerste gewicht is het gewicht waar ik 12reps mee kan behalen waarbij de laatste rep moeizaam gaat. Doe de oefening rustig en gecontroleerd.
Dag 1:
Borst: Bench press/Incle bench press.
Biceps: Alternate Standing Curls.
Triceps: Cable pushdowns.
Onderarm: Wrist curl.
Dag 2:
Rug-onder: Body lift
Rug-midden: Single-arm rows
Rug-boven: Shoulder shrugs
Schouders-voor/midden: Palms-in presses
Schouders-achter: Bent-over single-arm raises
Buik-boven/onder: Sit-ups
Buik-zij: Weet de benaming niet, het gaat als volgt "20kg in 1 hand houden(hangend) dan naar rechts hang en mezelf weer recht zet visa versa voor links.
Dag 3:
Bovenbeen: Flat-footed squats/Front lunges.
Kuiten: Barbell double-leg raises.
Conditie: Probeer steeds een aantal kilometers te behalen die ik als goal voor mezelf zet. Vaak hardlopend, 5km+/-.
Nogmaals hartelijk bedankt voor je tijd!
Comment