Wil je grotere biceps? Gebruik de hormoonpiek na je benentraining

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

heb mijn biceps 2 maanden lang na benen getraind en het verschil was 0 cm
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
      Dan doe je toch iets fout, want het is toch egt bewezen dat het wel werkt..
      Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
      People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
      BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Originally posted by kojak View Post

Het verschil met wat?

Comment

mijn biceps blijven ook maar 0cm groeien heb het zelfde probleem :S

ik pak het ook nog onwijs goed aan, maar ik voel het maar niet branden (maar dat betekent ook nog niet dat het groeit)

Comment

Branden in de bicep.

1 arm tot halve hoogte omhoog met dumbell, en deze in deze stand vast zetten.
            Nu met je andere arm 10 herhalingen maken, als je de 10 herhalingen klaar hebt wissel je af en hou je deze arm half omhoog en curl je met je andere arm.
            Bij mij knapt de bicep die ik dan de set half omhoog hou zowat uit elkaar, gaat dan echt wel branden.

Paar setjes doen , pijn = fijn.

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
              Wat zou een goede vervanging zijn dan ik train thuis dus kan niet leg pressen, ik doe al squat deadlift en standing calf raise voor benen training ??
              omdat iemand iets zegt betekent niet dat het waar is en dat je het gelijk moet vervangen.

Comment

Originally posted by STRAFF View Post
                Branden in de bicep.

1 arm tot halve hoogte omhoog met dumbell, en deze in deze stand vast zetten.
                Nu met je andere arm 10 herhalingen maken, als je de 10 herhalingen klaar hebt wissel je af en hou je deze arm half omhoog en curl je met je andere arm.
                Bij mij knapt de bicep die ik dan de set half omhoog hou zowat uit elkaar, gaat dan echt wel branden.

Paar setjes doen , pijn = fijn.

whaha bij jou wel, bij mij nope voel absoluut heel ff dat het pijn doet en klaar. maakt niets uit hoe of wat ik pak ik voel mijn biceps niet meer branden geldt ook voor mijn andere spiergroepen, behalve schouders + brost + rug + triceps (maar die lopen wel achter ''blessure'')

Comment

Ik denk dat je toch iets verkeerd doet wanneer je de biceps niet voelt branden bij een intensieve training. Ik heb het vermoeden dat de techniek het probleem is.

Comment

MINDER met de gewichtjes draaien als je dumbells gebruikt.
                    gewichten evenredig houden met lichaam en dan naar boven halen en de laatste 10 cm naar buiten draaien. Dan voel je ze wel branden.

Comment

Originally posted by cihad42 View Post
                      whaha bij jou wel, bij mij nope voel absoluut heel ff dat het pijn doet en klaar. maakt niets uit hoe of wat ik pak ik voel mijn biceps niet meer branden geldt ook voor mijn andere spiergroepen, behalve schouders + brost + rug + triceps (maar die lopen wel achter ''blessure'')
                      De oefeningen voor je biceps heel langzaam uitvoeren, of super setjes zouden nog kunnen helpen!!

Comment

Originally posted by thunder2000 View Post
                        MINDER met de gewichtjes draaien als je dumbells gebruikt.
                        gewichten evenredig houden met lichaam en dan naar boven halen en de laatste 10 cm naar buiten draaien. Dan voel je ze wel branden.
                        moet je ze voelen branden dan? want dat zegt niets over de groei hoor

Comment

Originally posted by Marcel1 View Post
                          moet je ze voelen branden dan? want dat zegt niets over de groei hoor
                          maar wel over je training

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                            Het verschil met wat?
                            bicep omtrek in cm voordat ik 2 maanden lang biceps na benen had getraind.

Originally posted by Rickbeen View Post
                            Dan doe je toch iets fout, want het is toch egt bewezen dat het wel werkt..
                            probeer het eens uit zou ik zechen...dan zul je zie of het egt of echt werkt.
                            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Bump.

Sinds ik dit topic opende ben ik mijn biceps gaan trainen na mijn benen training.
                              biceps zijn gegroeid. kan natuurlijk niet zeggen of het daadwerkelijk hier door komt maar het is er niet slechter op geworden.

Misschien zijn er leden die dit ook geprobeerd hebben.

Training nu, misschien interessant:

squats
                              stiff legged deads
                              lunges
                              leg extension

close grip chinups
                              Hammer curls
                              Barbell curls
                              Mind is everything.

Comment

Originally posted by resike View Post
                                Bump.

Sinds ik dit topic opende ben ik mijn biceps gaan trainen na mijn benen training.
                                biceps zijn gegroeid. kan natuurlijk niet zeggen of het daadwerkelijk hier door komt maar het is er niet slechter op geworden.

Misschien zijn er leden die dit ook geprobeerd hebben.

Training nu, misschien interessant:

squats
                                stiff legged deads
                                lunges
                                leg extension

close grip chinups
                                Hammer curls
                                Barbell curls
                                Hoe zag je hele schema eruit dan? Het lijkt me wel wat, maar het lijkt me niet makkelijk om een goed schema te maken zonder dat je in de knoop komt door spiergroepen te snel achter elkaar aanpakken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X