Mijn trainingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn trainingsschema

smogughs mensuh,
    tijdjuh geleden dat ik hier geweest ben...
    alles goed hierow??
    met mij gaat ut wel goed, ben nou al vanaf dat ik hier ben aan het trainen elke week 3x wou even mijn traininsschema posten wat jullie ervan denken...

maandag:
    Borst - benen
    doe bij elke dag 4 oefeningen van 12*10*8*6 en de laatste gooi ik op het uitsterte (meestal 10 of 15 hoger) wat ik kan maar zodat ik hem wel correct kan uitvoeren.

Woensdag:
    Biceps - buik

Vrijdag:
    triceps - rug - schouders

en meestal doe ik dinsdags of donderdags thuis nog buikspier oefeningen op een buikspierbankje.
    hoor graag wat jullie hiervan denken.. en wat jullie zouden aanraden..
    en wat zou ik moeten doen om mijn buikje weg te werken? welke oefeningen of misschien cardio en lijnen??

Groetjuhs Patrick aka Kaluh
    ps. wie trainen er ook bij kneets in den haag misschien dat ik en me kameraad een keer kunnen meelopen om zo een goede begeleiding te krijgen..
    21 jaar, rond de 70 kilo
    wil "groot" worden!

Ik zou als ik jou was vaker op een week gaan traine zo te zien doe je dat 3 x ik zou 4 of 5 keer gaan traine vervolgens zou ik elke dag 1 spiergroep of 2 pakken op vrijdag pak jij er 3
    gemiddeld per keer 1 a ander half uur trainen moet voldoende zijn.
    Je aantal reps zou ik gewoon op een standaard laten van 6 tot 8 reps en niet telkens veranderen van 12*10*8*6 en dan 15
    Gewoon 6 tot 8 pakken maar dan wat meer gewicht erop!
    Mocht je het fijner vinden om met je reps zo te werken zoals je nou doet dan zou ik de volgorde omdraaien 6*8*10*12*15
    En om je buik weg te werken moet je uiteraard letten op je voeding en veel cardio pakken (renne,fietsen enz.) maar ook natuurlijk je buispieroefeningen blijven doen.

Greets Hellio
    It's not onley a sport, it is a way of life

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Kaluh @ Aug. 24 2004,19:16)]smogughs mensuh,
      tijdjuh geleden dat ik hier geweest ben...
      alles goed hierow??
      met mij gaat ut wel goed, ben nou al vanaf dat ik hier ben aan het trainen elke week 3x wou even mijn traininsschema posten wat jullie ervan denken...

maandag:
      Borst - benen  
      doe bij elke dag 4 oefeningen van 12*10*8*6  en de laatste gooi ik op het uitsterte (meestal 10 of 15 hoger) wat ik kan maar zodat ik hem wel correct kan uitvoeren.

Woensdag:
      Biceps - buik  

Vrijdag:
      triceps - rug - schouders

en meestal doe ik dinsdags of donderdags  thuis nog buikspier oefeningen op een buikspierbankje.
      hoor graag wat jullie hiervan denken.. en wat jullie zouden aanraden..
      en wat zou ik moeten doen om mijn buikje weg te werken? welke oefeningen  of misschien cardio en lijnen??

Groetjuhs Patrick aka Kaluh
      ps. wie trainen er ook bij kneets in den haag misschien dat ik en me kameraad een keer kunnen meelopen om zo een goede begeleiding te krijgen..
      hey

ik zou benen op een aparte dag doen hoor is toch wel een grote groep en dan 3 of 4 oef.

borst met triceps zou ik samen doen

en rug biceps

en schouders appart

suc6

Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Kaluh @ Aug. 24 2004,19:16)]Groetjuhs Patrick aka Kaluh
        laat ook ff je stat weten??

ik train bij fitness boulefard in denhaag rijswijk
        Who's the Chef

Comment

Om je buikje weg te werken zul je droger moeten worden en daarvoor is inderdaad cardio en een goed dieet dé manier.
          Plaatselijk vet verbranden kan nu eenmaal niet dus specifieke oefeningen voor (tegen) buikvet zijn er niet.

Wat je trainingsschema betreft zul je even je doelen moeten beschrijven. Ook je trainigservaring is wel handig, een beginner kan nu eenmaal niet op dezelfde manier trainen als een meer ervaren sporter.

Benen op een aparte dag is hoe dan ook eigenlijk altijd wel het beste, als je het goed doet kun je daarnaast helemaal niets anders meer trainen die dag.  

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Hellio @ Aug. 24 2004,19:35)]Ik zou als ik jou was vaker op een week gaan traine zo te zien doe je dat 3 x ik zou 4 of 5 keer gaan traine vervolgens zou ik elke dag 1 spiergroep of 2 pakken op vrijdag pak jij er 3
            gemiddeld per keer 1 a ander half uur trainen moet voldoende zijn.
            Je aantal reps zou ik gewoon op een standaard laten van 6 tot 8 reps en niet telkens veranderen van 12*10*8*6 en dan 15
            Gewoon 6 tot 8 pakken maar dan wat meer gewicht erop!
            Mocht je het fijner vinden om met je reps zo te werken zoals je nou doet dan zou ik de volgorde omdraaien 6*8*10*12*15
            En om je buik weg te werken moet je uiteraard letten op je voeding en veel cardio pakken (renne,fietsen enz.) maar ook natuurlijk je buispieroefeningen blijven doen.

Greets Hellio
            Als je maar 3 x in de week zou kunne trainen zou je best 3 spiergroepen kunne trainen.

Greetzz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X