cardio na KT

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cardio na KT

hoi iedereen,,

ik ga eens probere na mijn KT een kwartier intensieve cardio te doen ( heb gelezen dat dit het beste is voor vetverbranding).
    maar nemen jullie dan je shake na de KT of na de cardio ?

grtz

Originally posted by gangsta View Post
    hoi iedereen,,

ik ga eens probere na mijn KT een kwartier intensieve cardio te doen ( heb gelezen dat dit het beste is voor vetverbranding).
    maar nemen jullie dan je shake na de KT of na de cardio ?

grtz
    na cardio
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

In principe na cardio, ervan uitgaande dat de rest van je voedingsschema en dan vooral pre workout meal goed is. en je ongeveer een uur KT doet
      189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
      Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by Mauke View Post
        In principe na cardio, ervan uitgaande dat de rest van je voedingsschema en dan vooral pre workout meal goed is. en je ongeveer een uur KT doet
        bij de maaltijd 2uur voor KT neem ik meestal : 120g quinoa , 200g kip of vis of steak , en in totaal iets van een 250 - 300g verschillende groenten. mijn KT duurt ongeveer een uur en 15min ,, denk je dat dit zo wel volstaat dan ?

Comment

Originally posted by gangsta View Post
          bij de maaltijd 2uur voor KT neem ik meestal : 120g quinoa , 200g kip of vis of steak , en in totaal iets van een 250 - 300g verschillende groenten. mijn KT duurt ongeveer een uur en 15min ,, denk je dat dit zo wel volstaat dan ?
          wanneer je schema goed is en jij je doelen ermee bereikt is dat prima jonguh
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Tenzij je 120 kg weegt bij een bf < 10, is het compleet irrelevant wanneer je je whey shake neemt. Zeker als het hier gaat om 'maar' 15 minuten cardio.
            'Half men, half animal, all dead!'

Comment

volgens mij maakt het ook niet zoveel uit
              maar het idee al na een kt mijn tas induiken
              mijn shake opdrinken en dan met een vol buikje
              mijn cardio nog effe doen - not done bro

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...