piramide 4 setjes: 10-8-8-6 (massa)?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• piramide 4 setjes: 10-8-8-6 (massa)?

Mijn vraag is:

Als ik maandag,dinsdag,donderdag,vrijdag en zaterdag train.
    4 setjes van: 10-8-8-6 (zo zwaar mogelijk).
    Krijg ik dan de meeste prikkels en spier opbouw?

Mijn voeding is goed op elkaar afgestemd (k/e/v), en krijg voldoende rust..!

Alvast bedankt,
    Bart

Helaas bestaat er niet 1 perfekt schema wat voor iedereen werkt voor spieropbouw je moet er zelf achter zien te komen wat voor jou goed werkt, pak dit schema lekker voor een week of 10 en wissel dan is af met en ander schema.

De regels is tussen de 8 en 15 reps. is voor massa maar dat gaat helaas niet voor iedereen op.

Spieren niet laten wennen dat is de truuc en doe vooral de oefeningen waar je slecht in bent.
    Face your demons...........

Comment

oke dan. Ik zal kijken wat het met me doet?
      Ik wil namelijk eerst flink wat massa op bouwen, weeg momenteel 75 kilo (dus niet echt veel).
      En dan wil ik na ongeveer 3 maand, een schema opstellen met andere oefeningen.
      Om droog te trainen is toch het beste om meer herhalingen te maken? bijvoorbeeld 4 setjes van: 15-12-12-15.
      En kracht ongeveer: 8-8-8 ?

Of zit ik er nu ver naast? Het klopt dat ieder lichaam anders reageert op trainen en voeding. Maar over het gemiddelde gezien, klopt het wel aardig toch?

Mijn doel is eerst veel, HEEL veel, massa op gaan bouwen, en dan een beetje voor de vorm,kracht en uithoudings vermogen!

Comment

Massa bouwen doe je niet ff als je net begint met trainen groei je al vrij snel en zal je steeds zwaarder moeten gaan trainen en steeds meer op je voeding moeten gaan letten.

Neem de tijd en stel jezelf een eerlijk doel!
        Dit gaat jaren duren vriend!!

Droog trainen heeft meer met je voeding te maken en er een stukje cardio bij gaan pakken.
        Face your demons...........

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X