Trainingschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trainingschema

Maandag
    Crosstrain 15 minuten
    Dumbbell Lying Triceps 3x 15 7 kg
    Dumbbell Curl 3x15 5 kg
    Dumbbell Bent-over Row 3x15 5 kg
    Leg press: 3 x 15 (voeten hoog) - 45 kilo
    Abductie nr buiten: 3 x 20 - 65 kilo
    Abductie nr binnen: 3 x 20 - 65 kilo

Woensdag

Dumbbell Bench Press
    Dumbbell Fly
    Dumbbell Pullover
    Weighted Crunch (on stability ball)

Voor vrijdag heb ik hetzelfde als voor maandag. Ik wil graag spieren opbouwen. Kan iemand een betere trainingschema opstellen, want ik boek geen vooruitgang na 1 jaar. Dit schema is opgesteld door de fitness. Ik train 3x in de week.

Ik snap niet wat die instructeurs leren op de opleiding als ze met z'n schema aankomen.

Volg je dit schema al een jaar? Veel te lang.

Marnop heeft een paar goede split schemas opgesteld: http://forum.bodynet.nl/trainingssch...ngschemas.html

Comment

Oke bedankt en als ik die ongeveer 8 weken heb uitgevoerd wat moet ik dan doen?

Comment

Aanpassen naar eigen wensen en erop doorgaan als je erop groeide.
        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by LuMiNeX View Post
          Oke bedankt en als ik die ongeveer 8 weken heb uitgevoerd wat moet ik dan doen?

Dan ga je beginnen met progressie maken en ga je er nog even harder tegenaan.

Als je begint met die 3 daagse split, dan ga je daar erets een periode van 3 maanden lekker op knallen, gewichten uiterst hoog en elke set die je vol en redelijk makkelijk kan maken is te licht dus gewicht gooi je dan weer wat omhoog.
          Dus altijd zo zwaar mogelijk pakken en steeds zwaarder maken, als het kan, en dan dus per set, per oefening en per training steeds zwaarder willen gaan en steeds een rep meer willen kunnen maken.

Zolang je steeds zwaarder gaat en altijd tot het uiterste gaat zal je in principe progressie blijven maken.
          Je zal een keer een plafond tegenkomen, maar dan wissel je een paar oefeningen of de volgorde en/of de aantallen reps of je pakt supersets of anderhalve ROM elke set.
          Dan zal je door het plafond gaan weer en opnieuw progressie maken.

Zorg er bij dat je voeding optimaal is en je gaat leker groeien en sterker worden.

succes.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Bedankt ik ga het proberen. Verder heb ik mijn voedingsschema toegevoegd. Ik weet dat ik te weinig eet. Alleen ik zei dat tegen mijn instructeur en die zei dat ik op deze site moest kijken http://www.gi-dieet.nl/voedingsgids.html en juist niet veel eiwitten moet eten omdat het dan in vet wordt opgeslagen
            Attached Files

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X