UB-LB schema vanwege traag herstel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Ellie View Post
    Soms twijfel ik er wel eens aan hoe succesvol mijn training is. Wanneer is een training bijvoorbeeld nog nuttig te noemen? Bij eens in de week belasten, bij twee keer in de week belasten?
    Een training is nuttig als die bijdraagt aan het dichterbij je doel komen. Volgens mij is jouw doel niet om "x keer per week" te trainen. Voor de meesten (ook voor jou?) is het doel zo ver weg dat 1 training meer of minder, of 1 mindere training, niet funest is voor het behalen van je doel.
    Dus als je wilt kunnen beoordelen of een training zinvol is zul je eerst moeten benoemen wat je werkelijke doel is.
    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
      Dus als je wilt kunnen beoordelen of een training zinvol is zul je eerst moeten benoemen wat je werkelijke doel is.
      Dat is lastig inderdaad, daar moet ik eens goed over gaan nadenken. Ik heb wel een wensenpakketje, maar wat heeft prioriteit? Hmm, hier kom ik later nog eens op terug.

Op dit moment zit ik op zo'n punt dat de eerste doelen gehaald zijn: ik ben weer in zo'n conditie dat ik voorzichtig aan werk kan gaan denken en ik ben overal wat afgevallen. Nu eens kijken waar de vervolgdoelen liggen. Bedankt voor het meedenken iedereen
      Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Goed om te horen dat je je eerder gestelde doel gehaald hebt. Ik ben benieuwd wat je nieuwe doel (of doelen) zal zijn.
        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by Ellie View Post
          Idealiter zou ik 3 tot 4 keer per week een korte trainingssessie willen doen. Op dit moment haal ik met FB soms niet eens de 2 keer per week, daarom zou ik mijn krachten graag willen gaan verdelen. Anders ben ik bang dat ik dingen overbelast. Ik kan al een paar weken niet echt lekker trainen, hopelijk komt daar met een ander schema verandering in.

Daarom ben ik voorstander van splitten, je kan dan beter gericht per spiergroep werken en optimaal trainen en optimaal rust en herstel pakken.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

3 daagse split lijkt me inderdaad prima om te doen. En so what als je maar 2x kan trainen die week? Dan schuif je inderdaad gewoon een training over het weekend heen.
            Train hard or go hormone

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X