Langdurige spierpijn

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Langdurige spierpijn

Beste sporters,

Is het normaal dat ik nu al 3 dagen spierpijn heb in mijn borst?
    Ik heb woensdag mijn borst getraind (4 oefeningen 3 herhalingen) en heb vandaag ( zaterdag) nog steeds lichte spierpijn. Mijn andere spiergroepen hebben slechts 1 dag last van spierpijn. Ook let ik op mijn eiwitten. Alvast bedankt!

Ja, dat is vrij normaal . Ik heb zelf ook altijd lang spierpijn, in mijn benen meestal zelfs een hele week.. Dat is dan wel weer uitzonderlijk, maar het is niet gek om meerdere dagen spierpijn te hebben.

Het verschilt wel veel per persoon, een trainingsmaatje van me heeft eigenlijk echt nooit spierpijn, wat hij ook traint, en een ander maatje waar ik ook mee train heeft dan wel weer ongeveer net zoveel spierpijn als ik, terwijl we alledrie grofweg hetzelfde schema aanhouden.

Comment

mss let je niet genoeg op je eiwitten? of slaap je niet genoeg?
      While the wicked stand confounded, call me with thy saints surrounded

Comment

Originally posted by manoukberber View Post
        Beste sporters,

Is het normaal dat ik nu al 3 dagen spierpijn heb in mijn borst?
        Ik heb woensdag mijn borst getraind (4 oefeningen 3 herhalingen) en heb vandaag ( zaterdag) nog steeds lichte spierpijn. Mijn andere spiergroepen hebben slechts 1 dag last van spierpijn. Ook let ik op mijn eiwitten. Alvast bedankt!
        Je bedoelt sets veronderstel ik.
        Wellicht eet je niet genoeg en/of slaap te kort.
        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Als je langer dan een week erge spierpijn hebt dan heb je een probleem, maar een paar dagen is normaal als je een keer je (borst)spieren goed hebt aangepakt.
          Dus niet druk om maken verder.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ik voel ze nu nog van woensdag en dat heb ik ook regelmatig met benen, dus zo gek is het volgens mij niet.
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Volgens mij ben je niet zo lang bezig? Dan is het deels ook gewenning denk ik of eigenlijk het ontbreken er aan. Aan het begin had ik soms een week lang stijve spieren(vooral bij mijn benen) en was het pijnlijk, maar ondertussen heb ik de dag er na wat stijfheid/gevoeligheid en daarna niets. Al zijn mijn benen soms wat langer "aanwezig".

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X