Hallo iedereen,
Na het lezen van een aantal soortgelijke onderwerpen heb ik nog geen gelijke situatie kunnen vinden die mijn probleem kan oplossen.
Het zit namelijk zo: door mijn zeer drukke baan met zeer ongelijke werktijden, heb ik niet de mogelijkheid om 2 uur per dag te trainen (3x per week), dus ik wil dit graag gaan verspreiden over 6x 1 uur.
Alleen zit ik met de volgende schema's:
Scherma 1
dag 1: 1 uur cardio
dag 2: 1 uur KT
dag 3: 1 uur cardio
dag 4: 1 uur KT
dag 5: 1 uur cardio
dag 6: 1 uur KT
Schema 2
dag 1: 0,5 uur cardio, 0,5 uur gerichte spiergroepen (BV armen, borst, rug)
dag 2: 0,5 uur cardio, 0,5 gerichte spiergroepn (BV buik, benen)
dag 3: 0,5 uur cardio, 0,5 uur gerichte spiergroepen (BV armen, borst, rug)
dag 4: 0,5 uur cardio, 0,5 gerichte spiergroepn (BV buik, benen)
dag 5: 0,5 uur cardio, 0,5 uur gerichte spiergroepen (BV armen, borst, rug)
dag 6: 0,5 uur cardio, 0,5 gerichte spiergroepn (BV buik, benen)
In beide schema's zit een dag rust voor de betreffende spiergroepen, maar wat raden jullie aan voor een optimaler resultaat?
Mn eetpatroon is door mn werk ook lastig te waarborgen (wel zo veel mogelijk) dus ook mn metabolisme is moeilijker te stabiliseren. Heeft dit invloed op mijn hersteltijd? (ik train soms 's ochtends, soms 's avonds, maar ook soms 's nachts)
Ik hoop op dat jullie mij kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Wiecksewitte
Na het lezen van een aantal soortgelijke onderwerpen heb ik nog geen gelijke situatie kunnen vinden die mijn probleem kan oplossen.
Het zit namelijk zo: door mijn zeer drukke baan met zeer ongelijke werktijden, heb ik niet de mogelijkheid om 2 uur per dag te trainen (3x per week), dus ik wil dit graag gaan verspreiden over 6x 1 uur.
Alleen zit ik met de volgende schema's:
Scherma 1
dag 1: 1 uur cardio
dag 2: 1 uur KT
dag 3: 1 uur cardio
dag 4: 1 uur KT
dag 5: 1 uur cardio
dag 6: 1 uur KT
Schema 2
dag 1: 0,5 uur cardio, 0,5 uur gerichte spiergroepen (BV armen, borst, rug)
dag 2: 0,5 uur cardio, 0,5 gerichte spiergroepn (BV buik, benen)
dag 3: 0,5 uur cardio, 0,5 uur gerichte spiergroepen (BV armen, borst, rug)
dag 4: 0,5 uur cardio, 0,5 gerichte spiergroepn (BV buik, benen)
dag 5: 0,5 uur cardio, 0,5 uur gerichte spiergroepen (BV armen, borst, rug)
dag 6: 0,5 uur cardio, 0,5 gerichte spiergroepn (BV buik, benen)
In beide schema's zit een dag rust voor de betreffende spiergroepen, maar wat raden jullie aan voor een optimaler resultaat?
Mn eetpatroon is door mn werk ook lastig te waarborgen (wel zo veel mogelijk) dus ook mn metabolisme is moeilijker te stabiliseren. Heeft dit invloed op mijn hersteltijd? (ik train soms 's ochtends, soms 's avonds, maar ook soms 's nachts)
Ik hoop op dat jullie mij kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Wiecksewitte
Comment