Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
je begint 1 legg box squats op een bankje. elke week doe je 1 schijf (maakt niet uit welk gewicht) onder je voet. die week erna 1 meer. tot je echt diep zit en dan kun je het los gaan proberen
Naar aanleiding van de feedback heb ik wat aanpassingen gedaan. Beter zo? En 1 biceps + 1 triceps oefening per sessie is voldoende?
Maandag: UB
Benchpress 5x5
Chinups 5x5
Barbell front press 3x8-11
Incline dumbbell press 3x8-11
Low rows 3x8-11
Dips 3x8-11
Barbell curls 3x8-11
Dinsdag: LB
Leg press 4x12-15
Stiff-legged deadlift 3x8-11 (of moet ik deze met meer hh doen?)
Leg extension 2x12-15
Leg curls 3x12-15
Calve extension 3x12-15
Buik 3x40
Ben ook aan het overwegen om over te stappen op een ub/lb schema omdat ik voor mijn gevoel een beetje vast zit, dus ik ben benieuwd naar jouw ervaringen.
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Gooi toch die leg extensions eruit. Die voegen weinig toe. In plaats daarvan kun je good mornings doen, daarme pak jij je hamstrings en glutes aan.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Gooi toch die leg extensions eruit. Die voegen weinig toe. In plaats daarvan kun je good mornings doen, daarme pak jij je hamstrings en glutes aan.
Nou, wil binnenkort eigenlijk de squat erin gaan doen. Kijken of dat een beetje gaat lukken. Is een goodmorning niet dubbelop als je al RDL doet? En ja, die extensions waren bij een gebrek aan beter.
Comment