Hee,
Ik heb al vaker een trainings-schema gepost maar dit lijkt mij zelf toch wel de beste van de trainings-schemas die ik tot nu toe gepost heb. Hoop dat ik veel reacties krijg op dit schema .
Ik heb helaas geen tijd om 4 dagen in de week te gaan trainen dus een ub/lb schema zat er helaas voor mij niet in, wat me overigens wel zeer leuk lijkt om volgens ub/lb te trainen maar door m'n drukke leven geen tijd om 4 de sportschool in te gaan.
Vandaar dit 3 dagen split-schema, en hoop hiermee flink wat kracht/massa te pakken.
Ik hoop dat er mensen zijn met wat ervaring die kunnen bevestigen dat dit een goed opgesteld schema is! Zodat ik daarna m'n voedingsschema ook helemaal kan optimaliseren en misschien dat ik binnenkort ook een logje start om m'n vooruitgang bij te gaan houden
Maandag (benen/schouders)
BENEN
Squat (quads) (calves/glutes/hamstrings/lower back)
Leg press (quads) (calves/glutes/hamstrings)
Leg curl (hamstrings)
Calve raise (calves)
SCHOUDERS
Dumbell press (shoulders) (triceps)
Dumbell front raise (shoulders)
Dumbell side raise (shoulders)
Face pulls (shoulders, achterkant)
Woensdag (rug/biceps)
RUG
Deadlift (lower back) (calves/ forearms/glutes/hamstrings/middle back/quads/traps)
Bent over barbell row (middle back) (biceps/lats/shoulders)
Lat pull down (lats) (biceps/middle back/shoulders)
Dumbell shrugs (traps)
BICEPS
Close grip chin ups (biceps)
Standing dumbbell curl (biceps)
Close grip cable curl (biceps)
Vrijdag (borst/triceps)
Borst
Flat barbell bench press (chest) (shoulders/triceps)
Incline dumbbell bench press (chest) (shoulders/triceps)
Flat dumbbell flyes (chest) (shoulders)
Triceps
Close grip bench press (triceps) (chest/shoulders)
Triceps rope pushdown (triceps)
Ik heb al vaker een trainings-schema gepost maar dit lijkt mij zelf toch wel de beste van de trainings-schemas die ik tot nu toe gepost heb. Hoop dat ik veel reacties krijg op dit schema .
Ik heb helaas geen tijd om 4 dagen in de week te gaan trainen dus een ub/lb schema zat er helaas voor mij niet in, wat me overigens wel zeer leuk lijkt om volgens ub/lb te trainen maar door m'n drukke leven geen tijd om 4 de sportschool in te gaan.
Vandaar dit 3 dagen split-schema, en hoop hiermee flink wat kracht/massa te pakken.
Ik hoop dat er mensen zijn met wat ervaring die kunnen bevestigen dat dit een goed opgesteld schema is! Zodat ik daarna m'n voedingsschema ook helemaal kan optimaliseren en misschien dat ik binnenkort ook een logje start om m'n vooruitgang bij te gaan houden
Maandag (benen/schouders)
BENEN
Squat (quads) (calves/glutes/hamstrings/lower back)
Leg press (quads) (calves/glutes/hamstrings)
Leg curl (hamstrings)
Calve raise (calves)
SCHOUDERS
Dumbell press (shoulders) (triceps)
Dumbell front raise (shoulders)
Dumbell side raise (shoulders)
Face pulls (shoulders, achterkant)
Woensdag (rug/biceps)
RUG
Deadlift (lower back) (calves/ forearms/glutes/hamstrings/middle back/quads/traps)
Bent over barbell row (middle back) (biceps/lats/shoulders)
Lat pull down (lats) (biceps/middle back/shoulders)
Dumbell shrugs (traps)
BICEPS
Close grip chin ups (biceps)
Standing dumbbell curl (biceps)
Close grip cable curl (biceps)
Vrijdag (borst/triceps)
Borst
Flat barbell bench press (chest) (shoulders/triceps)
Incline dumbbell bench press (chest) (shoulders/triceps)
Flat dumbbell flyes (chest) (shoulders)
Triceps
Close grip bench press (triceps) (chest/shoulders)
Triceps rope pushdown (triceps)
Comment