Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Wat hebben je quats en je rug nu met elkaar temaken?
Is toch lekker joh, squatten als je quats al zeer doen
iets met samenwerkende en overnemende spieren. Je hebt meer spieren dan de spieren die je ziet.....
met al voorverwarmde en volle quads squatten is lekker idd.
Ik heb altijd al fullbody gedaan, ben ook wel een beginner btw. Is het nou verstandig om deze fullbody schema te pakken of juist de 3 dagen split schema? Aangezien ik ook drie dagen in de week train.
Ik heb altijd al fullbody gedaan, ben ook wel een beginner btw. Is het nou verstandig om deze fullbody schema te pakken of juist de 3 dagen split schema? Aangezien ik ook drie dagen in de week train.
Ik ben zelf voorstander van de 3 dagensplit.
Je kan ook een UB/LB of push-pull of ander 2 dagensplitje pakken en daarmee 3x per week trainen. Gewoon doortellen in dat geval. Daarmee train je elke spier 3x in 2 weken tijd ipv 1 x per week.
Ik ben zelf voorstander van de 3 dagensplit.
Je kan ook een UB/LB of push-pull of ander 2 dagensplitje pakken en daarmee 3x per week trainen. Gewoon doortellen in dat geval. Daarmee train je elke spier 3x in 2 weken tijd ipv 1 x per week.
Ik ga volgende week de 3 dagen split uitproberen, eens zien hoe mijn lichaam daar op reageert.
Ziet er verder ook uit als een leuk schema om te doen.
iets met samenwerkende en overnemende spieren. Je hebt meer spieren dan de spieren die je ziet.....
met al voorverwarmde en volle quads squatten is lekker idd.
Hahaha lekker wazig antwoord, het is toch gewoon een vraag?
Ik zou (met mijn blonde verstand) dan denken dat er sowieso iets niet goed is aan de uitvoeding, als je er daarmee last van krijgt.
Hahaha lekker wazig antwoord, het is toch gewoon een vraag?
Ik zou (met mijn blonde verstand) dan denken dat er sowieso iets niet goed is aan de uitvoeding, als je er daarmee last van krijgt.
Kan er last van krijgen bij meerdere rug oefeningen, bij buik oefeningen(vooral met gefixeerde benen), bij legpress, lunges..en nog wat oefeningen...... zolang ik geen last heb kan ik alles gewoon doen en flinke gewichten gebruiken, maar het kan zelfs over zijn bij minimale gewichtjes.
Heeft niks te maken met de uitvoering.
dumbbell lunges chin up / pull-up bent over cable row flat dumbbell press schouders dumbell press side raise standing barbell curl triceps push down leg raises crunches
4x per week is een prima verdeling, het ligt aan je herstel, dmv rust en voeding hoevaak je knap en effectief kan trainen.
Goede spinning kost erg veel energie, daar zal je rekening mee moeten houden in je voeding en voor je herstel en groei.
Comment