Wat is jullie trainingsstijl

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat is jullie trainingsstijl

Ik train met een extreem hoog volume en doe voornamelijk basisoefeningen met lage reps, en isolatieoefening zit ik vaak ie**************** hoger in reps..

gebruikelijk voor mij is dat ik in totaal 50-60 sets in een training doe

dus tegen de 20-30 sets per spiergroep, natuurlijk niet allemaal tot het punt van spierfalen, wel veel.

De reden dat ik dit doe is dat ik merk dat ik op deze manier toch het hardst ga , minder sets doen en ik ga minder groeien.

Dat zijn behoorlijk veel sets, Nilsjei!! Als het voor jou werkt, dan zeker doen. Train je elke spiergroep eens per week? Zelf kom ik op een 10 tot 16 sets per spiergroep incl. opwarmsets, alles 1x per week.
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

bij mij werkt het juist andersom, als ik veel sets doe lijkt alles te krimpen ipv te groeien, heb het een tijdje geprobeerd maar vlug van afgestapt. Nu doe ik 12-16 sets max

Grtz
      stil growing

Comment

als het werkt vooral blijven doen
        Who's the Chef

Comment

Comment

Zinnige post,Xeno.......daar kan een mens nog wat van opsteken

Comment

Van die van jou ook arie

Dat zijn erg veel sets en over hoeveel hh praten we dan? En wat neemt er toe kracht of massa?

Grtz..
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

zowel kracht en massa nemen toe, alsmede de spierkwaliteit.

Comment

Nou,ik vind het asociaal veel sets voor 1 spiergroep hoor...

Ik hou het meestal bij 12 tot 16 sets en dan zo zwaar mogelijk.

Thanks for the compliments,Harold!

Comment

Kan je je traininsschema eens posten Nilsje? Of geef eens een voorbeeld hoe een traininsdag er bij jou uit ziet.

Het lijkt me dat je dan per training ook wel 2 uur bezig bent.

Ik ben erg benieuwd, want als je echt zo groot bent als je zelf zegt kunnen wij een hoop van je leren!  
                    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

ik train meestal 1 oefening puur op kr8 (ook meer cheaten) met 5herh rest van oefeningen die dag tussen de 6 en 9 herh.

Niet erg veel setjes meestal maar 2 per oefening, en oefeningen is meestal 5 oefeningen per dag ofzo.

Maar mijn train stijl is mengel moes van kracht en bb en hou van lichte cheat stijl.

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (KeepItReal @ Jan. 02 2005,16:34)]Kan je je traininsschema eens posten Nilsje? Of geef eens een voorbeeld hoe een traininsdag er bij jou uit ziet.

Het lijkt me dat je dan per training ook wel 2 uur bezig bent.

Ik ben erg benieuwd, want als je echt zo groot bent als je zelf zegt kunnen wij een hoop van je leren!  
                        ik heb geen vast schema, ik train op gevoel vaak, spiergroepen wisselen vaak enz enz

training 1 tot 1,5 uur incl alles warming up etc, vaak erna nog een kwartier stretchen en posen.

Comment

Ik had ook begrepen dat je pas nieuwe foto's hebt laten maken. Zou je die kunnen posten hier? Je kan ook vragen aan een moderator of je foto's dan na x dagen weer verwijderd worden, of dat de hele thread verwijderd wordt.

Wat is je doel nou precies, bodybuilding of powerlifting. En train je nog altijd met unregistered?
                          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

haha ik heb nooiut met unreg getraind , 2 keer maar

maar mijn ultieme doel is bber, maar ik wil ook aardig nbehoorlijk sterk worden, immers kracht vertaalt zich in meer massa

Comment

vind dat je veel sets per spiergroep maakt ik doe zelf tussne de 12 en 16 herhalingen per spiergroep. maar wat jij doet moet wel werken aangezien je als een beest groeit

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X