Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
doe je dan 10 op zen aller zwaarst wat je kan? en hoezo telkens verschillende? en ehm let je ook op je eten?
"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
10 is wel erg weinig reps voor de buik naar mijn idee
maak er 20 a 25 van zal je naar mijn idee veel meer resultaten mee maken. je wilt niet afvallen maak dan gebruik van een crunch machine waardoor je gewicht als weerstand kan kiezen hierdoor kan je massabouwen
Afvallen zal je sowieso niet doen door buikspieroefeningen hoor, dat doe je door een goed dieet en eventueel cardio.
Daar hoef je dus niet bang voor te zijn.
Citaat[/b] (punani @ Jan. 09 2005,16:52)]10 is wel erg weinig reps voor de buik naar mijn idee
maak er 20 a 25 van zal je naar mijn idee veel meer resultaten mee maken. je wilt niet afvallen maak dan gebruik van een crunch machine waardoor je gewicht als weerstand kan kiezen hierdoor kan je massabouwen
Je buik is van hetzelfde type spiervezel als je biceps/quads/triceps, enz. Die moet je met lage herhalingen en zwaar gewicht aanpakken. Dus 10 hh is prima.
Citaat[/b] (Shannasse @ Jan. 09 2005,17:19)]Afvallen zal je sowieso niet doen door buikspieroefeningen hoor, dat doe je door een goed dieet en eventueel cardio.
kan heus wel hoor afvallen door buik te trainen als je 4x 100 reps doet heb je het zelfde als cardio
ik doe nu elke keer 50x5, 1 oefening dezelfde altijd!
"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
Citaat[/b] (Shannasse @ Jan. 09 2005,17:19)]Afvallen zal je sowieso niet doen door buikspieroefeningen hoor, dat doe je door een goed dieet en eventueel cardio.
probeer eens een skippybal, echt een geweldige oefening,
Je ligt zover naar achter als je kan en idd max 10-15 hh heeft het meest effect.
Gewoon crunches recht omhoog of schuin omhoog.
Als het te licht is kun je je bovenlichaam gewoon meer naar achter schuiven.
De bodybow werkt ook zo, maar op de skippybal train je ook nog je coordinatie om stabiel te blijven, ik zweer erbij!
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Comment