Dag iedereen ik ben ongeveer 2 weken geleden 18 geworden en dacht altijd dat ik wel vanzelf een groot gespierd lichaam ging krijgen maar nu zijn mijn ogen geopend en ben ik volop bezig met m'n lichaam te trainen.
ik vond deze workout op het internet en heb me gewichten aangeschaft in de winkel:
Back: One Arm Dumbbell Rows (10 reps)
Chest: Clapping Push-Ups (10 reps)
Shoulders: Standing Dumbbell Press (10 reps)
Biceps: Dumbbell Curls (10 reps)
Triceps: Tricep Extensions (10 reps)
Traps: Shrugs (20 reps)
How to put it all together: do all the exercises with the reps I laid out above, and this will be one round. Do FOUR ROUNDS to complete the entire workout!
Daarbij doe ik ook nog eens 100 sit ups
en voor m'n benen zit ik dagelijks enkele kilometer op de fiets.
Ik probeer overal wat informatie op te zoeken om efficiënt te trainen en ook ben ik meer beginnen eten.
Ik voer dit nu ongeveer een maand dagelijks uit maar overal lees ik steeds dat ik rustdagen moet nemen. Omdat ik er echt voldoening uit haal van elke dag te trainen heb ik nog maar 3-4 rustdagen in die maand genomen.
Nu (eindelijk) mijn vraag zijn die rustdagen echt noodzakelijk of mag ik gewoon verder elke dag trainen? Ik wil er wel bij zeggen dat ik goed naar m'n lichaam luister en nog geen enkele dag spierpijn of dergelijke gehad heb.
Alvast bedankt
ik vond deze workout op het internet en heb me gewichten aangeschaft in de winkel:
Back: One Arm Dumbbell Rows (10 reps)
Chest: Clapping Push-Ups (10 reps)
Shoulders: Standing Dumbbell Press (10 reps)
Biceps: Dumbbell Curls (10 reps)
Triceps: Tricep Extensions (10 reps)
Traps: Shrugs (20 reps)
How to put it all together: do all the exercises with the reps I laid out above, and this will be one round. Do FOUR ROUNDS to complete the entire workout!
Daarbij doe ik ook nog eens 100 sit ups
en voor m'n benen zit ik dagelijks enkele kilometer op de fiets.
Ik probeer overal wat informatie op te zoeken om efficiënt te trainen en ook ben ik meer beginnen eten.
Ik voer dit nu ongeveer een maand dagelijks uit maar overal lees ik steeds dat ik rustdagen moet nemen. Omdat ik er echt voldoening uit haal van elke dag te trainen heb ik nog maar 3-4 rustdagen in die maand genomen.
Nu (eindelijk) mijn vraag zijn die rustdagen echt noodzakelijk of mag ik gewoon verder elke dag trainen? Ik wil er wel bij zeggen dat ik goed naar m'n lichaam luister en nog geen enkele dag spierpijn of dergelijke gehad heb.
Alvast bedankt
Comment