Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hallo, ik ben een paar dagen geleden begonen met krachttrainig/cardio om vet te verliezen en in de sportschool (eigenaar is een bodybuilder ooit nr 1 geweest) zegt dat ik 4x15 moet doen. Raden jullie wat anders aan?
welke oefeningen doe je, en wordt je begeleid in het leren van de juiste uitvoering van de oefeningen?. Het is grotendeels afhankelijk van de oefeningen die je doet en of coaching wel of niet nodig is bij het leren van deze oefeningen.
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment