Beste training dude's,
Ik ben net begonnen om te gaan trainen met supersets. Heb een schema gemaakt en ik zou graag jullie feedback daarop willen hebben. Gewoon even voor de info zal ik dit er even bij geven: 1.80/78kg/11%VP.
Heb hiervoor 4 weken op 4*12 getraint.
Doe alles 5*5 op zwaarst wat ik aan kan. Ik train ook om veel aan te komen met dit schema daarom laat ik het even langs jullie gaan.
Dag 1: borst/tricep
Dippen+ kick back
DB press+One-Arm Triceps Extension
Fly+Lying french triceps press
Cable Curl+overhead cable tricep
Inclinn borst dubell 50 keer (licht gewicht even knallen)
Dag 2: Rug/bicep
Deadlift + standing barbell bicep curl
Let Pull down machine + lat pull down wide grip (achter mijn hoofd)
Bent Over Rows + Shrugs
Reverse Fly + hammer dumbbell curl
Dag 3: Benen/schouders
Squat+ Military Press
Legg extention+ (neem dumbell in hand en laat gewicht zakken naar zijkant zodat ik mijn zijkant van buik train.)
Legg Pres+ Side raise
Calf Raises+ Shoulder press
100 crunches (liggen op grond)
Hoop dat ik alle namen goed heb trouwens zo niet hoor ik het graag.
Ik wil liefst 5 dagen in de week trainen. Heb dit nu drie dagen gedaan en elk van de boven genoemde gedaan en merk dat ik erg moe ben een stuk vermoeider dat de 4*12 trainingen. Daarom vraag ik of ik niet beter voor groei 4 dagen kan trainen zodat de herstel periode zijn tijd krijgt.
Hoop wat feedback te krijgen jongens alsvast bedankt!
Ik ben net begonnen om te gaan trainen met supersets. Heb een schema gemaakt en ik zou graag jullie feedback daarop willen hebben. Gewoon even voor de info zal ik dit er even bij geven: 1.80/78kg/11%VP.
Heb hiervoor 4 weken op 4*12 getraint.
Doe alles 5*5 op zwaarst wat ik aan kan. Ik train ook om veel aan te komen met dit schema daarom laat ik het even langs jullie gaan.
Dag 1: borst/tricep
Dippen+ kick back
DB press+One-Arm Triceps Extension
Fly+Lying french triceps press
Cable Curl+overhead cable tricep
Inclinn borst dubell 50 keer (licht gewicht even knallen)
Dag 2: Rug/bicep
Deadlift + standing barbell bicep curl
Let Pull down machine + lat pull down wide grip (achter mijn hoofd)
Bent Over Rows + Shrugs
Reverse Fly + hammer dumbbell curl
Dag 3: Benen/schouders
Squat+ Military Press
Legg extention+ (neem dumbell in hand en laat gewicht zakken naar zijkant zodat ik mijn zijkant van buik train.)
Legg Pres+ Side raise
Calf Raises+ Shoulder press
100 crunches (liggen op grond)
Hoop dat ik alle namen goed heb trouwens zo niet hoor ik het graag.
Ik wil liefst 5 dagen in de week trainen. Heb dit nu drie dagen gedaan en elk van de boven genoemde gedaan en merk dat ik erg moe ben een stuk vermoeider dat de 4*12 trainingen. Daarom vraag ik of ik niet beter voor groei 4 dagen kan trainen zodat de herstel periode zijn tijd krijgt.
Hoop wat feedback te krijgen jongens alsvast bedankt!
Comment