hey ik ga nu sinds 2 maanden naar de sportschool en moet nou maar eens overstappen van schema ik heb zelf ff 1 week een schema gevolgt en vond dat hij aardig goed werkte het si een ub/lb schema heb echt hulp nodig want alleen kom ik er echt niet uit.
LB dag:
Back squat 3x10
Leg press 3x10
Leg curl 3x10
Leg curl ( maar dan benen naar beneden ) 3x10
een soort squat maar dan je tenen op een plankja en een klein hipje omhoog met je tenen ) 3x10
UB: borst: bankdrukken 3x10
borst: chest fly pectoral
borst: en nog een oefening waar je zo'n machine maar die handvaten vooruit moet drukken 3x10.
Schouders: Shoulder lat raise 3x10
Schouders: en nog met 2 dubbels in je hand en dan een split maken (beide armen omhoog) 3x10
rug: back extension 3x10
rug : lat pully 3x10
Biceps: biceps curl.( die machine)3x10
biceps: biceps curl ( met dumbels zo 1 omhoog en dan die andere datte ;p.3x10
biceps: en nog een stng waarbij je de zelfde bewegen moet maken als de biceps curl op de machine maar dan met een losse stang ) 3x10
Triceps: Triceps cable
En nog 2 borst oefeningen die helpen ook mee met de triceps ( bankdrukken en die ene machine waarbij je dat moet wegdrukken naar voren)
ik doe dus maandag de LB dag dindsdag de UB dag.
Dan heb ik woensdag en donderdag rust.
en dan vrijdag en zaterdag weer ub en lb.
( voorbuikspieren heb ik wat een ander programma)
Maandag buikspieren 3x12
woensdag buikspieren 3x12
vrijdag buikspieren 3x12.
dit is mijn schema en ik hoop dat het wat is heb echt hulp nodig ( mijn voedingsschema is op orde)
LB dag:
Back squat 3x10
Leg press 3x10
Leg curl 3x10
Leg curl ( maar dan benen naar beneden ) 3x10
een soort squat maar dan je tenen op een plankja en een klein hipje omhoog met je tenen ) 3x10
UB: borst: bankdrukken 3x10
borst: chest fly pectoral
borst: en nog een oefening waar je zo'n machine maar die handvaten vooruit moet drukken 3x10.
Schouders: Shoulder lat raise 3x10
Schouders: en nog met 2 dubbels in je hand en dan een split maken (beide armen omhoog) 3x10
rug: back extension 3x10
rug : lat pully 3x10
Biceps: biceps curl.( die machine)3x10
biceps: biceps curl ( met dumbels zo 1 omhoog en dan die andere datte ;p.3x10
biceps: en nog een stng waarbij je de zelfde bewegen moet maken als de biceps curl op de machine maar dan met een losse stang ) 3x10
Triceps: Triceps cable
En nog 2 borst oefeningen die helpen ook mee met de triceps ( bankdrukken en die ene machine waarbij je dat moet wegdrukken naar voren)
ik doe dus maandag de LB dag dindsdag de UB dag.
Dan heb ik woensdag en donderdag rust.
en dan vrijdag en zaterdag weer ub en lb.
( voorbuikspieren heb ik wat een ander programma)
Maandag buikspieren 3x12
woensdag buikspieren 3x12
vrijdag buikspieren 3x12.
dit is mijn schema en ik hoop dat het wat is heb echt hulp nodig ( mijn voedingsschema is op orde)
Comment