Beste,
Ik wil gaan starten met een full body schema en nu was mijn vraag wat jullie hiervan vinden?
De bedoeling is te trainen op ma - woe - vrij, en hierbij 2 verschillende workouts uit te voeren. dus a/b/a/b/a ga zo maar door.
Nu heb ik workout A klaar en voordat ik naar B over wil gaan zou ik graag jullie mening willen hebben:
De Workout A bestaat uit 8 oefeningen:
1) Oefening 1: Benen – Squats
2) Oefening 2: Borst – Bankdrukken
3) Oefening 3: Onderrug - Deadlift
4) Oefening 4: Schouders – Military Press
5) Oefening 5: Triceps – Dips
6) Oefening 6: Bicep – Chin UP
7) Oefening 7: Rug – Dumbell Row
8) Oefening 8: Buik – Gekruisde Crunches
Het idee is om alles 3x10 te gaan doen op eventueel de Squat en deadlift na (squat 5x5 en dl 3x8). Oefening 8 de buik gewoon 3x tot failure.
Wat vinden jullie hiervan? is het goed? teveel? zoja wat is er dan teveel. Graag hoor ik jullie mening
Ik wil gaan starten met een full body schema en nu was mijn vraag wat jullie hiervan vinden?
De bedoeling is te trainen op ma - woe - vrij, en hierbij 2 verschillende workouts uit te voeren. dus a/b/a/b/a ga zo maar door.
Nu heb ik workout A klaar en voordat ik naar B over wil gaan zou ik graag jullie mening willen hebben:
De Workout A bestaat uit 8 oefeningen:
1) Oefening 1: Benen – Squats
2) Oefening 2: Borst – Bankdrukken
3) Oefening 3: Onderrug - Deadlift
4) Oefening 4: Schouders – Military Press
5) Oefening 5: Triceps – Dips
6) Oefening 6: Bicep – Chin UP
7) Oefening 7: Rug – Dumbell Row
8) Oefening 8: Buik – Gekruisde Crunches
Het idee is om alles 3x10 te gaan doen op eventueel de Squat en deadlift na (squat 5x5 en dl 3x8). Oefening 8 de buik gewoon 3x tot failure.
Wat vinden jullie hiervan? is het goed? teveel? zoja wat is er dan teveel. Graag hoor ik jullie mening
Comment