Volgende maand loopt mijn abonnement in de gym alweer af, dat vind ik een goed moment om eens twee maand een 'alternatieve' vorm van fitness uit te proberen.
Ik wou voor de zomer mijn bf% terug onder de 10% krijgen (14% nu), dus ben ik op zoek gegaan naar vormen van circuittrainingen.
Nu twijfel ik nog tussen Crossfit en Shaun T's Insanity Program.
Iemand ervaringen met beiden of een van beide?
Insanity is momenteel nogal aan het hypen, maar hier op 't forum kon ik er niet zoveel over vinden. Crossfit lijkt me wat socialer en er is een Crossfit club niet zo ver van m'n deur, maar Crossfit lijkt me als circuittraining iets meer naar krachttraining te neigen en niet zozeer cardio?
info:
Crossfit:
Welcome to CrossFit: Forging Elite Fitness
Insanity:
INSANITY Workout - Extreme Home Workout DVD - INSANITY Workout Reviews - beachbody.com
What is CrossFit? - YouTube
Ik wou voor de zomer mijn bf% terug onder de 10% krijgen (14% nu), dus ben ik op zoek gegaan naar vormen van circuittrainingen.
Nu twijfel ik nog tussen Crossfit en Shaun T's Insanity Program.
Iemand ervaringen met beiden of een van beide?
Insanity is momenteel nogal aan het hypen, maar hier op 't forum kon ik er niet zoveel over vinden. Crossfit lijkt me wat socialer en er is een Crossfit club niet zo ver van m'n deur, maar Crossfit lijkt me als circuittraining iets meer naar krachttraining te neigen en niet zozeer cardio?
info:
Crossfit:
Welcome to CrossFit: Forging Elite Fitness
Insanity:
INSANITY Workout - Extreme Home Workout DVD - INSANITY Workout Reviews - beachbody.com
What is CrossFit? - YouTube
Comment