Hoi.
Over het algemeen train ik drie keer per week, terwijl ik eigenlijk betaal om twee keer per week te gaan en er dus vanuit moet gaan dat ik twee keer ga. Die ene dag smokkel ik dus vaak mee en gebruik ik om spiergroepen te trainen die een beetje achter lopen.
Ik zou wel vaker willen gaan, maar dat gaat niet, puur om het feit dat ik vaak geen tijd heb om vaker te gaan (school en werk).
Eigenlijk zit er maar een klein beetje structuur in mijn schema, omdat ik wel altijd dezelfde oefeningen uitvoer, vaak in ongeveer dezelfde volgorde, maar ik heb het gevoel dat dit nog niet genoeg is.
Bij de training ligt voorlopig de nadruk vooral meer op kracht, al zie ik wel dat ik een strakker figuur krijg en mijn spieren duidelijker te zien zijn. Extra spiermassa is altijd mooi meegenomen.
Het schema ziet er aardig lang uit en ik ben meestal anderhalf, soms twee uur bezig om het af te werken.
De oefeningen die ik doe zijn alsvolgt:
(Allen zijn met oplopend gewicht en vaak in deze volgorde)
Benen:
Squats (3x12)
Leg Press (3x12)
Rug:
Cable Pulldown (3x12)
Cable Rows (3x12)
Traps:
Dumbbell Shrugs (3x12)
Borst:
Benchpress (1x12 opwarmen) (3x12)
Dumbbell Flyes (3x12)
Schouders:
Dumbbell Press (3x12)
Alternating Dumbbell Front Raises (3x12)
OF
Lateral Sideraises (3x12)
Buikspieren:
Captain's Chair
Biceps:
EZ Barbell Curls (3x12)
Seated Dumbbell Curls (3x12)
Triceps:
EZ Barbell Skullcrushers (3x12)
Onderrug:
Hyperextensions (3x12)
Over het algemeen train ik drie keer per week, terwijl ik eigenlijk betaal om twee keer per week te gaan en er dus vanuit moet gaan dat ik twee keer ga. Die ene dag smokkel ik dus vaak mee en gebruik ik om spiergroepen te trainen die een beetje achter lopen.
Ik zou wel vaker willen gaan, maar dat gaat niet, puur om het feit dat ik vaak geen tijd heb om vaker te gaan (school en werk).
Eigenlijk zit er maar een klein beetje structuur in mijn schema, omdat ik wel altijd dezelfde oefeningen uitvoer, vaak in ongeveer dezelfde volgorde, maar ik heb het gevoel dat dit nog niet genoeg is.
Bij de training ligt voorlopig de nadruk vooral meer op kracht, al zie ik wel dat ik een strakker figuur krijg en mijn spieren duidelijker te zien zijn. Extra spiermassa is altijd mooi meegenomen.
Het schema ziet er aardig lang uit en ik ben meestal anderhalf, soms twee uur bezig om het af te werken.
De oefeningen die ik doe zijn alsvolgt:
(Allen zijn met oplopend gewicht en vaak in deze volgorde)
Benen:
Squats (3x12)
Leg Press (3x12)
Rug:
Cable Pulldown (3x12)
Cable Rows (3x12)
Traps:
Dumbbell Shrugs (3x12)
Borst:
Benchpress (1x12 opwarmen) (3x12)
Dumbbell Flyes (3x12)
Schouders:
Dumbbell Press (3x12)
Alternating Dumbbell Front Raises (3x12)
OF
Lateral Sideraises (3x12)
Buikspieren:
Captain's Chair
Biceps:
EZ Barbell Curls (3x12)
Seated Dumbbell Curls (3x12)
Triceps:
EZ Barbell Skullcrushers (3x12)
Onderrug:
Hyperextensions (3x12)
Comment