Originally posted by Knulletje
View Post
Armen training vraag.
Collapse
X
-
Originally posted by Knulletje View PostMaar dat neemt natuurlijk niet weg dat ik niet openstaat voor nieuwe ideen..
En zoals je boven kunt lezen probeer ik ze ook uit al vorens er iets op te zeggen. ik heb mn mening niet van te voren al klaar.. Ik ben n oldtimer en sta zeker voor nieuw in en open.
Comment
-
Het gewicht maakt in principe niet uit Allen,als ik mijn biceps probeer aan te spannen voor de oefening,span ik mijn onderarmen en zelfs mijn borstspieren, maar biceps praktisch niet.
Btw:ik sta zeker ook open voor nieuwe ideeen,maar dit lukt me echt niet.
Maar als het voor jou werkt,is het goed toch?DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rainman View PostHet gewicht maakt in principe niet uit Allen,als ik mijn biceps probeer aan te spannen voor de oefening,span ik mijn onderarmen en zelfs mijn borstspieren, maar biceps praktisch niet.
Btw:ik sta zeker ook open voor nieuwe ideeen,maar dit lukt me echt niet.
Maar als het voor jou werkt,is het goed toch?
Het is echt veel makkelijker als dat het klinkt
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostKnul straks durf ik nooit meer te trainen, 12/14kg curls checkin in XD
Ik weet het niet meer precies, maar het zal ook geen 12-14kg geweest zijn hoor Dexie. Ik denk eerder aan n kg of 6waar ik mee begon.
Maar na zo'n 37 jaar met ijzer stoeien maakt je ook wel n stuk sterker dan wanneer je n jaartje of 2 bezig bent.
En helaas (ja helaas) is die 28kg ook idd n trutdumbbeltje voor me geworden.
Niets om echt blij van te worden kan ik je zeggen hoor.
Onthou maar wat ik je nu zeg, en denk daar over n aantal jaren nog maar ns over na.
Hoe groter het gewicht wat je moet hanteren om je biceps fatsoenlijk te kunnen raken, hoe meer gewicht/spanning komt er verkeerd op je onderrug terecht.
Ik zeg ook niet voor niets dat ik echt geen 100kg pak, als ik hetzelfde ook kan bereiken met 10kg.
En dat is hetzelfde met alle andere oefeningen, ik doe het graag dat is zeker en ik ben trots op mn lijf en ik hoop dat ik het nog vele jaren mag blijven doen. Maar wat ik dus wil zeggen, je loopt steeds sneller tegen een blessure aan en het word steeds meer een belasting voor je lichaam. En of dit werkelijk zo goed is om het zoveel jaren te doen?
Ik durf er geen eerlijk antwoord op te geven vriend
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
8 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
14 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
14 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment