wat vinden jullie hiervan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wat vinden jullie hiervan?

Hallo ik ben een jongen van 16 jaar en ga na een liesblessure terug fitnisse/voetballe wat vinden jullie van mijn schema?

maandag: borst, triceps
    dinsdag: voetbaltraining
    woensdag: benen, schouders
    donderdag: voetbaltraining
    vrijdag: rug, biceps
    zaterdag: wedstrijd of cardio
    zondag: wedstrijd of cardio

op zaterdag en zondag ligt het eraan als ik met de reserven moet voetballen of met de eerste ploeg mee moet doen.

Ik wil groeien ook dus ik eet veel maar ook vooral gezond ( wedstrijd dag is cheat dag )

Nu ben ik 1m71 ( groei niet meer ) en 55.8 kg maar ik weet uit ervaring dat als ik train en goed eet ik al snel groei in spiermassa.

pak ub/lb van dynobet van het forum

Comment

en hoe weet je dat je goed traint en goed eet je snelt groeit in massa?
      55,8 is nog niet zoveel ik sta momenteel op 73 kg FP 13 % 176 15 jaar en ben ook nog lang niet groot genoeg ;p

Comment

Nu ben ik 1m71 ( groei niet meer ) en 55.8 kg maar ik weet uit ervaring dat als ik train en goed eet ik al snel groei in spiermassa

Dit zal in het begin wel het geval zijn naarmate je spier aankomt zal de vaart achter je progressie eruit gaan.
        Wat wel van belang is is dat je een eetschema maakt (bulk) anders kan je je rot trainen maar dan zul je geen tot weinig progressie maken.
        Ik ben met dezelfde stats als jou begonnen en in een kleine 3 maanden tijd zat ik op 8% bodyfat met 61 KG (van 56 kg 6%) 1.72 lang.

Mijn tip is om je in te lezen over voeding en een fullbody of up/lb schema te volgen.
        Bij een 3 x split schema train je je spieren te weinig dus ik zou voor een van de bovenstaand kiezen.

Veel succes iedergeval.
        Quitters never win !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X